اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش کهگیلویه:

تمام دبیرستان‌های کهگیلویه تفکیک جنسیتی شدند

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش کهگیلویه گفت: با تدابیر به عمل آمده تمامی مدارس متوسطه شهرستان کهگیلویه اعم از شهری و روستایی به صورت تفکیک شده هستند و هیچ دبیرستان مختلطی در شهرستان کهگیلویه نداریم.

تمام دبیرستان‌های کهگیلویه تفکیک جنسیتی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، فریدون فاطمی‌زاده در حاشیه نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه اظهار داشت: از جمعیت 20 هزار نفری دانش‌آموزان کهگیلویه‌ای تاکنون 18 هزار دانش‌آموز برای سال جدید تحصیلی ثبت‌نام کرده‌اند.

مدیر آموزش و پرورش کهگیلویه با بیان اینکه امسال ثبت‌نام از دانش‌آموزان زودتر از سال‌های گذشته انجام شد، اضافه کرد: همه مقدمات کار برای شروع سال تحصیلی جدید در شهرستان کهگیلویه آماده است.

فاطمی‌زاده تصریح کرد: با توجه به افزایش پایه ششم به مقطع ابتدایی، 150 کلاس به مقاطع ابتدایی شهرستان افزوده شد که ساماندهی و پیش‌بینی کلاس‌های آن‌ها نیز به صورت کامل انجام گرفته است.

وی با اشاره به اهمیت و ضرورت طرح تفکیک جنسیتی دانش‌آموزان مقطع متوسطه روستایی عنوان کرد: از سال گذشته در زمینه این کار در حال فعالیت بودیم و هم‌اکنون تمام مدارس متوسطه شهرستان کهگیلویه اعم از شهری و روستایی به صورت تفکیک شده هستند و اکنون هیچ دبیرستان مختلطی در شهرستان کهگیلویه نداریم.

این مقام مسئول در آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه به آغاز به کار دو دبیرستان تیزهوشان پسرانه و دخترانه در دهدشت اشاره کرد و ابراز داشت: وجود دبیرستان‌های تیزهوشان برای شهرستان کهگیلویه یک ضرورت بود که می‌بایست در سال‌های گذشته انجام می‌شد.

فاطمی‌زاده ابراز امیدواری کرد که با تأسیس دبیرستان‌های تیزهوشان در شهر دهدشت شاهد شکوفایی استعدادهای نهفته دانش‌آموزان شهرستان کهگیلویه باشیم.

مدیر آموزش و پرورش کهگیلویه خاطرنشان کرد: یکی از طرح‌هایی که ما در آموزش و پرورش کهگیلویه روی آن کار کردیم اجرای برنامه عدم به کارگیری نیروهای مرد در دبیرستان‌ها و آموزشگاه‌های علمی آزاد بود که به خوبی انجام گرفت و با توجه به اینکه از لحاظ تأمین نیروی انسانی زن مشکلی نداریم این طرح نیز به خوبی در حال انجام است.

وی ابراز امیدواری کرد که با تدابیر به عمل آمده در زمینه توزیع نیروی انسانی و همچنین تهیه فضای آموزشی لازم سال تحصیلی جدید بدون هیچ مشکل خاصی شروع خواهد شد.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول