اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اردبیل:

دشمنان برای از بین بردن اعتماد مردم سرمایه‌گذاری کرده‌اند

خبرگزاری فارس: امام جمعه اردبیل گفت: دشمنان ما امروز عظیم‌ترین سرمایه‌گذاری خود را در باورسوزی و خراب کردن اعتماد مردم گذاشته‌اند و عده‌ای نابالغ سیاسی داخلی نیز سعی می‌کنند بر این حرکت دامن بزنند.

دشمنان برای از بین بردن اعتماد مردم سرمایه‌گذاری کرده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل حجت‌الاسلام سید حسن عاملی ظهر امروز در دیدار استاندار اردبیل و مدیران اجرایی استان که همزمان با آغاز هفته دولت در دفتر امام جمعه اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: شهیدان رجایی و باهنر در تمام زمینه‌ها الگوی دولتمردان ما هستند به طوری که اخلاص و دینداری آنها در کنار خدمت صادقانه همیشه آثار مثبت و رو به رشدی را داشته است.

وی خاطرنشان کرد: در این هفته باید همه سعی کنند کار‌آمدی نظام و دولت خدمتگزار را به نمایش گذاشته و از آن دفاع کنند تا باور و اعتماد مردم ارتقا و اعتلا یابد.

نماینده مردم اردبیل در مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: دشمنان ما امروز عظیم‌ترین سرمایه‌گذاری خود را در باور سوزی و خراب کردن اعتماد مردم گذاشته‌اند که با کمال تاسف باید گفت عده‌ای نابالغ سیاسی داخلی نیز سعی می‌کنند بر این حرکت دامن بزنند.

عاملی گفت: برخی از روزنامه‌ها و نشریات از اول تا آخر اقدام به سیاه‌نمایی می‌کنند گویی اینکه دولت هیچ کار خوب و مناسبی انجام نداده است در حالی که در همه دولت‌ها هم عیب و نقص وجود دارد و هم توانمندی و پیشرفت که جای بسی ناانصافی است که همه خدمات دولت را به مردم برعکس انعکاس دهیم.

وی تاکید کرد:‌ در 33 سال گذشته در این کشور با درایت دولت‌ها و مسئولان کار‌آمد کارهای خوب و شایسته‌ای صورت گرفته است که وظیفه داریم قدر آنها را بدانیم و با سرعت همچون نور به تداوم این خدمات و عرصه جهاد حقیقی کمک کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، نماینده ولی فقیه در استان با اعلام اینکه کشور در موقعیت حساس قرار گرفته و از سوی استکبار جهانی مورد هجمه و تهدید واقعی قرار گرفته است، افزود: ‌اظهارات رئیس جمهور سابق آمریکا در ژاپن تامل‌ برانگیز است که به صراحت اعلام کرده از دست ایران به ستوه آمده‌ایم و نمی‌دانیم چگونه با ایران مدارا کنیم تا معادلات منطقه‌ای را افکار اسلامی و انقلابی ایران به هم نزند.

عاملی بیان داشت: در این شرایط حساس وظیفه خطیر مدیران ما آن است که مردم را با عملکرد‌ها آشنا کنند و اجازه ندهند در رقابت سیاسی خدمات صادقانه مسئولان زیر‌سئوال رفته یا مستهلک شود.

وی ادامه داد: باور ملت به کار‌آمدی نظام را نباید خراب کرده و یا دچار خدشه کرد بلکه همه وظیفه داریم به تقویت وثوق ملت کمک کنیم و به همه اعلام کنیم که بزرگترین سرمایه این نظام حضور و مقاومت مردم و تقویت رابطه ملت و حاکمیت است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، امام جمعه اردبیل در پایان سخنان خود پیشرفت‌های ایران اسلامی را پیشرفت‌های حیرت‌آور در عرصه‌های مختلف توصیف کرد و اظهار داشت: دشمنان ما امروز به رغم اقتدار ایران در ذلیل‌ترین موقعیت و بحرانی‌ترین شرایط قرار دارند و به هر نحو ممکن می‌خواهند کار‌آمدی نظام ما را زیر‌سئوال ببرند که در این مسیر باید حقایق و کارهای انجام شده به مردم اطلاع‌رسانی شود تا دشمن در حرکت خبیث و سیاه‌نمایی خود ناکام بماند.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول