اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رودبار خبر داد

افتتاح 83 پروژه رودبار در هفته دولت

خبرگزاری فارس: فرماندار رودبار از افتتاح 83 پروزه عام‌المنفعه همزمان با هفته دولت در این شهرستان خبر داد.

افتتاح 83 پروژه رودبار در هفته دولت

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، ایرج موذن صبح امروز در جریان آغاز مراسم هفته دولت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: انتقال و اطلاع‌رسانی عملکرد دولتمردان نظام جمهوری اسلامی تاثیر مهمی در توسعه جوامع دارد که نقش خبرنگاران در این زمینه حائز اهمیت است.

وی افزود: فرا رسیدن هفته دولت بهترین فرصتی است تا مردم از نتایج نظام جمهوری اسلامی و دولتمردان دستگاه‌های اجرایی در مناطق و شهرها آشنا شوند.

این مسئول با بیان اینکه در هفته دولت 83 پروژه در رودبار افتتاح می‌شود، گفت: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر 123 میلیارد و 119 میلیون تومان به بهره‌برداری می‌رسند.

وی ادامه داد: از این تعداد پروژه‌ها 76 پروژه در قالب عمرانی و هفت طرح در بخش اشتغالزایی افتتاح می‌شوند.

موذن، از رشد 22.3 درصدی اعتبارات هفته دولت امسال در مقایسه با سال گذشته خبر داد و یادآور شد: این اعتبارات از محل 2 درصد نفت و گاز، ماده 196 و توسعه روستایی تامین شده است.

وی با بیان اینکه توزیع اعتبارات در تمام بخش‌های شهرستان در دستور کار قرار گرفته است، ابراز کرد: در بخش مرکزی 46 پروژه، رحمت‌آباد و بلوکات 19 پروژه، خور گام 15 پروژه و عمارلو سه پروژه همزمان با هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسند.

فرماندار رودبار، توجه به اشتغال را مهم‌نرین اهداف پروژه‌های شهرستان عنوان کرد و افزود: با افتتاح پروژه‌های رودبار برای 85 نفر اشتغالزایی صورت گرفته است.

وی استقرار اداره‌های میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و اداره اوقاف و امور خیریه را از اقدام‌های انجام شده در یک سال اخیر برشمرد و خاطرنشان کرد: با پایان یافتن مراحل ساخت اداره استاندارد و انتقال خون، این اداره نیز در رودبار فعالیت خود را آغاز می‌کند.

موذن از روند احداث دفتر خبری صدا و سیمای رودبار ابراز رضایت کرد و متذکر شد: این پروژه از سال 74 در دستور کار مسئولان امر قرار داشت اما برای احداث این بنا اقدامی نشده بود.

وی با اشاره به اینکه از سال 89 روند ساخت این پروژه تسریع یافت، یادآور شد: اکنون طبقه دوم این ساختمان احداث شده است.

انتهای پیام/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول