اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار صومعه‌سرا خبر داد

افتتاح 68 پروژه صومعه‌سرا در هفته دولت

خبرگزاری فارس: فرماندار صومعه‌سرا از افتتاح 68 پروژه عمرانی و تولیدی با اعتباری بالغ بر 78 میلیارد و 888 میلیون ریال در هفته دولت خبر داد.

افتتاح 68 پروژه صومعه‌سرا در هفته دولت

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، کریم شعبانی بعد از ظهر امروز در جمع مسئولان و مدیران این شهرستان با اشاره به فرارسیدن هفته دولت اظهار کرد: شهیدان رجایی و باهنر خادمان ملت در بدنه دولت بودند که خاطرات آنها در راستای خدمات‌رسانی در اذهان مردم جاودانه ماند.

وی، صداقت در اخلاق و رفتار و درستی در ارائه خدمات را رمز جاودانگی شهیدان باهنر و رجایی برشمرد و افزود: تاریخ همواره نام افراد خداجو و صادق را درخشان نگه می‌دارد.

فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه استحکام نظام جمهوری اسلامی مدیون دلاورمردی و رشادت مردان راه حق بوده است، تصریح کرد: شهیدان رجایی و باهنر جزو این دسته از مردان غیور و دلاور به شمار می‌روند.

وی، ایران اسلامی را در حال گام گذاشتن به جایگاه واقعی توسعه و پیشرفت در تمام زمینه‌های علمی، دفاعی، ورزشی و ... دانست و اذعان کرد: علم و دانش فرزندان روح‌الله هر روز در حال افزایش و پیشروی است.

شعبانی با اشاره به ضرورت اجرای برنامه‌های هفته دولت در سراسر کشور گفت: هفته دولت نماد خدمتگزاری و خدمت‌رسانی به اقشار مختلف مردم است.

وی از بهره‌برداری بالغ بر 68 پروژه عمرانی و تولیدی در صومعه‌سرا همزمان با هفته دولت خبر داد و یادآور شد: برای احداث این میزان پروژه بالغ بر 78 میلیارد و 888 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

به گفته فرماندار صومعه‌سرا، علاوه بر بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی و تولیدی، برنامه‌های فرهنگی، ورزش، هنری و مذهبی نیز با همکاری نهادها و دستگاه‌های مربوطه در این شهرستان برگزار می‌شود.

وی افتتاح همزمان هشت واحد مسکونی مددجویی کمیته امداد، بهره‌برداری سه پروژه عمرانی اداره آبیاری و یک پروژه آب و فاضلاب شهری، افتتاح پروژه شهرداری گوراب‌زرمیخ و برپایی نمایشگاه کتاب را از جمله این برنامه‌ها در هفته دولت عنوان کرد.

شعبانی ادامه داد: برپایی نشست‌های سیاسی و اجتماعی، مراسم گلباران مزار شهدا و برپایی یادواره‌های شهدا، برگزاری نمایشگاه‌های متعدد عکس و پوستر با موضوع «هفته دولت»، دیدار با خانواده‌های شهدا و اجرای دوره‌های مختلف ورزشی از دیگر برنامه‌ها می‌باشد.

وی به برگزاری مراسم تجلیل از کارمندان نمونه اداره‌ها و دستگاه‌های صومعه‌سرا اشاره کرد و یادآور شد: در این مراسم کارمندانی که در عرصه ارائه خدمات در بخش‌های اداره شایسته باشند معرفی می‌شوند.

فرماندار صومعه‌سرا برگزاری این مراسم را صبح روز چهارم شهریور در سالن همایش فارابی این شهرستان اعلام کرد و متذکر شد: شرکت تمام مسئولان و مدیران دستگاه‌های دولتی صومعه‌سرا در این مراسم الزامی است.

وی افتتاح پروژه شهرداری صومعه‌سرا، شش پروژه عمرانی اداره راه و شهرسازی، چهار طرح اداره بهزیستی، شش پروژه اداره گاز، 13 پروژه اداره برق و 19 طرح جهاد کشاورزی را از دیگر برنامه‌ها در هفته دولت ذکر کرد.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول