اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار ایلام:

264 پروژه عمرانی طی هفته دولت در ایلام افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار ایلام گفت: در هفته گرامی‌داشت دولت 264 پروژه عمرانی در ایلام افتتاح می‌شود‌.

264 پروژه عمرانی طی هفته دولت در ایلام افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، احمد کرمی صبح امروز به مناسبت گرامی‌داشت هفته دولت در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: هفته دولت و ایام مبارک دهه فجر فرصت مناسبی برای ارائه خدمات و عملکرد دولت است.

وی ادامه داد: امسال هم در حوزه عمرانی در بخش بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی 264 پروژه عمرانی در ایلام افتتاح و یا کلنگ‌زنی می‌شود.

این مسئول اضافه کرد: برای اجرای این تعداد طرح عمرانی 800 میلیارد ریال اعتبار در نظر و صرف اجرای طرح‌های مورد نظر شده است.

کرمی تصریح کرد: این تعداد در بخش‌های زیربنایی از جمله آب، برق، گاز، عمران شهری، روستایی، تربیت بدنی، آموزش، بهداشت و درمان و ... به بهره‌برداری می‌رسد.

‌معاون عمرانی استاندار ایلام گفت: با بهره‌برداری از این تعداد پروژه‌ها که عمده آنها جزو پروژه‌های تأثیرگذار استان هستند تحول بزرگی در منطقه روی خواهد داد.

وی ادامه داد: پروژه‌های افتتاح شده از 170 میلیارد ریال اعتبار تا 100 میلیون تومانی وجود دارد و نشان‌دهنده اهتمام دولت در توجه به مناطق در حال توسعه کشور از جمله استان ایلام است.

این مسئول اضافه کرد: رویکرد معاونت عمرانی استاندار ایلام طی سال‌های اخیر اتمام پروژه‌های نیمه تمام است که اگر این مهم محقق شود در واقع تحول بزرگی در این حوزه روی خواهد داد.

کرمی تصریح کرد: فلسفه کاری معاونت عمرانی استاندار ایلام اولویت دادن به تکمیل طرح‌های عمرانی نیمه تمام در استان ایلام است.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول