اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دولت

مسابقات قهرمانی تکواندو شرق مازندران در نکا آغاز به کار کرد

خبرگزاری فارس: مسابقات قهرمانی تکواندو شرق مازندران همزمان با آغاز هفته دولت در نکا آغاز شد.

مسابقات قهرمانی تکواندو شرق مازندران در نکا آغاز به کار کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از نکا، رئیس هیئت تکواندو نکا پیش از ظهر امروز در آغاز به کار این مسابقات از برگزاری مسابقات تکواندو قهرمانی شرق مازندران در نکا خبر داد و گفت: مسابقات تکواندو شهرستانی به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و یاد و نام شهید رجایی و باهنر در سالن امام علی (ع) نکا در حال برگزاری است.

محسن رمدانی اظهار داشت: این مسابقات یک روزه که به صورت آزاد برگزار می‌شود و 180 تکواندو کار مرد در چهار وزن نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در یک روز، روی تشک رفته و مسابقه می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه حدود یک‌هزار نفر در تکواندو نکا فعال هستند، بیان داشت: استعداد خوبی برای رشته تکواندو در نکا وجود دارد که باید با شناسایی، سازماندهی و برنامه‌ریزی بر روی این استعدادهای نهفته آنها را برای رقابت‌های ملی، بین‌المللی و جهانی آماده کنیم.

رمدانی ادامه داد: این مسابقات با حضور ورزشکاران و تکواندوکاران شهرهای نکا، بهشهر، گلوگاه و میاندرود در حال برگزاری است.

وی گفت: تکواندو نکا از جمله ورزش‌های مدال‌آور در سطح استان، کشور و جهانی است که باید با افزایش اعتبارات و امکانات، ورزشکاران را به ادامه فعالیت در این رشته ورزشی تشویق کنیم.

رئیس هیئت تکواندو نکا بیان داشت: نکا از شهرهای صاحب نام در ورزش تکواندو است که نیازمند توجه همه جانبه مسئولان استانی و شهرستانی در این رابطه و توجه به این ورزش مهم و مدال‌آور است.

رمدانی خاطر نشان کرد: بارها نیازمندی این شهرستان را برای داشتن خانه تکواندو اعلام کرده‌ایم و این مسئله باید توسط مسئولان چاره‌اندیشی شود تا برای ساماندهی بیشتر ورزشکاران این رشته و رفع نیازمندی‌ها تلاش شود.

رمدانی ادامه داد:  تاکنون حمایت‌های مناسبی از این ورزش درسطح شهرستان و استان انجام شده اما به دلیل هزینه بالا در ورزش نیازمند کمک‌های بیشتر و اسپانسر مالی برای تیم هستیم.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول