اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر تربیت بدنی دانشگاه قم خبر داد

حضور پرقدرت قم در المپیاد دانشجویی

خبرگزاری فارس: مدیر تربیت بدنی دانشگاه قم از حضور قدرتمندانه تیم‌های ورزشی دانشجویی دانشگاه قم در یازدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان کشور خبر داد.

حضور پرقدرت قم در المپیاد دانشجویی

امیر دلشاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: در حال حاضر ورزش در دانشگاه قم جایگاه بسیار خوبی در نظر مسئولان دانشگاه دارد و خوشبختانه با حمایت‌های خوبی که صورت می‌گیرد، در بخش‌های مختلف اعم از همگانی و قهرمانی موفقیت‌های زیادی را در مسیر توسعه ورزش دانشجویی به دست آورده‌ایم.

وی ادامه داد: علاوه بر اقداماتی که برای توسعه ورزش در بخش همگانی انجام می‌دهیم تا دانشجویان این دانشگاه در کنار تحصیل به ورزش بپردازند، در بخش قهرمانی حضور در مسابقات بین دانشگاهی، المپیادها و مسابقات استانی از جمله مهم‌ترین برنامه‌ها و اقدامات این دانشگاه در حوزه ورزش است.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه قم افزود: یکی از مهم‌ترین رویدادهای ورزش دانشجویی در سال جاری، حضور ورزشکاران دانشجوی دانشگاه قم در یازدهمین دوره المپیاد ورزشی دانشجویان کشورمان در هر دو بخش دختران و پسران بود.

وی یادآور شد: تیم‌های دانشجویی پسران و دختران دانشگاه قم در تابستان سال جاری به یازدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان کشور که به ترتیب در دانشگاه‌های ارومیه و بیرجند برگزار شد، اعزام شده و افتخارات خوبی کسب کردند.

دلشاد بیان کرد: در بخش پسران که در شهر ارومیه برگزار شد، در رشته‌های فوتسال، دو و میدانی، کشتی، تکواندو و در بخش دختران که در شهر بیرجند به انجام رسید، در رشته‌های تنیس روی میز و دو و میدانی ورزشکاران را اعزام کردیم که امیدوار به کسب مقام‌های خوبی بودیم و خوشبختانه این مهم نیز با کسب مدال‌های ارزشمند محقق شد.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه قم خاطر نشان کرد: برای هر یک از تیم‌های اعزامی به المپیاد ورزشی دانشجویان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور اردوهای آماده‌سازی برای حضور قدرتمندانه در مسابقات تدارک دیده شد که در نهایت نتایج خوبی را برای تیم‌های قم به همراه داشت.

وی تصریح کرد: بعد از ماه مبارک رمضان بار دیگر فعالیت‌های خود را در مسیر توسعه ورزش قهرمانی این دانشگاه ادامه می‌دهیم و سعی داریم تا پایان سال تیم‌ها و نفرات آماده‌ای را به پیکارهای قهرمانی کشور اعزام کنیم.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول