اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت رزم‌آوران چهارمحال و بختیاری:

مسابقات انتخابی استانی رزم‌آوران در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت رزم‌آوران چهارمحال و بختیاری گفت: مسابقات انتخابی استانی رزم‌آوران اعزامی به مسابقات قهرمانی کشوری در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

مسابقات انتخابی استانی رزم‌آوران در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

عزت‌الله رئیسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اعلام این خبر اظهار داشت: این مسابقات در رده سنی جوانان و بزرگسالان همزمان با سوم شهریورماه جاری در شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

وی افزود: نفرات برتر این مسابقات به مسابقات قهرمانی کشوری انتخابی مسابقات جهانی بلژیک در سال جاری اعزام می‌شوند.

رئیسی بیان داشت: با توجه به اینکه این مسابقات حکم انتخابی مسابقات قهرمانی کشوری و اعزامی به مسابقات جهانی بلژیک را دارد، نخبگان رزم‌آور این استان در مسابقات انتخابی استانی برای کسب سهمیه حضور خواهند داشت.

رئیس هیئت رزم‌آوران چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به اینکه مسابقات انتخابی استانی رزم‌آوران در این استان حکم انتخابی مسابقات کشوری و مسابقات جهانی را دارد، این حساسیت باعث بالا رفتن سطح این مسابقات شده است.

وی ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود، 100 تکواندوکار در مسابقات رزم‌آوران انتخابی استانی حضور داشته باشند و شانس خود را برای کسب مجوز ورود به مسابقات قهرمانی کشوری بسنجند.

رئیسی با بیان اینکه مسابقات رزم‌آوران قهرمانی کشوری 16 و 17 شهریورماه جاری در استان اصفهان برگزار می‌شود، اذعان داشت: ورزشکاران این استان در حال حاضر در شرایط مطلوبی قرار دارند و تمرینات خوب و منظمی را زیر نظر مربیان خود انجام داده‌اند.

وی ادامه داد: ورزشکاران این استان از نظر روحی و جسمانی در شرایط مطلوبی قرار دارند و برای حضور در این مسابقات لحظه‌شماری می‌کنند.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول