اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار اردبیل:

مطالبات شهرداری‌ها پرداخت شود

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار اردبیل گفت: دستگاه‌های اجرایی باید در اولویت پرداخت دیون خود مطالبات شهرداری‌های استان را پرداخت کنند.

مطالبات شهرداری‌ها پرداخت شود

ایرج بیگدلو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: تمام دستگا‌ه‌های اجرایی موظف هستند مطالبات شهرداری را با بررسی دقیق و ارزیابی نهایی به موقع پرداخت کنند تا در روند خدمت‌رسانی شهرداری‌ها مشکلی به وجود نیاید.

وی تصریح کرد: البته در این زمینه ممکن است در حساب و کتاب برخی از اقلام عوارضی و پارامتر‌های تعیین شده اختلاف‌نظری به وجود آید که در این زمینه تیمی را تشکیل دادیم تا به دقت موارد اختلافی را بررسی کند.

معاون عمرانی استاندار اردبیل یادآور شد:‌ در این کمیته در کنار این اقدامات کمیته حفاری استان نیز با شرکت دستگاه‌های خدمات‌رسان شکل گرفته تا در حفاری‌های بالای 150 متر بررسی قیمت و نحوه کار را داشته باشد تا به سرعت حفاری‌ها انجام شده و حق و حقوق شهرداری‌ها نیز پرداخت شود.

بیگدلو گفت:‌ در این زمینه دستگاه‌ها موظف شدند برنامه‌ زمان‌بندی انجام حفاری را نیز به عموم مردم اعلام کنند تا بر اساس زمان‌بندی و اطلاع‌رسانی قبلی حفاری به موقع انجام شده و حق و حقوق مردم نیز رعایت شود.

برداشت شن و ماسه نباید به عصر طبیعی سبلان صدمه وارد کند

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود همچنین در خصوص برداشت از معادن شن و ماسه و واگذاری مسئولیت در این زمینه به صنعت، معدن و تجارت اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس بیان داشت: ‌در این خصوص استعلام‌ها باید مورد توجه و دقت قرار گیرد و هرگونه برداشت معادن به ویژه پوکه و سنگ از اثر طبیعی سبلان که به سیما و زیبایی این کوه ارزشمند ضربه می‌زند ممانعت خواهد شد.

معاون عمرانی استاندار اردبیل افزود: ما که در صدد تهیه سند ثبت جهانی سبلان هستیم نباید با اقدامات برخی سوداگران و دلالان بهانه‌ای به دست سازمان یونسکو بدهیم تا در ثبت این اثر تاریخی دچار شک و شبهه شود که برای تحقق این هدف از هرگونه برداشت معادن از اطراف و دامنه سبلان ممنوعیت ایجاد کردیم.

بیگدلو تکیه بر توانمندی تولیدات و کالاهای داخلی را یادآور شد و ادامه داد:‌ ما اگر امروز تحریم کالاهای خارجی با هدف ابتر ماندن اهداف تحریم اقتصادی دشمن را سر‌می‌دهیم باید به تقویت صنایع تبدیلی و فرآوری در مناطق شمالی و جنوبی استان اهتمام داشته باشیم چرا که شایسته نیست 15 هزار تن کلزای تولیدی کشت و صنعت و شمال استان ما رهسپار کارخانه‌های خراسان رضوی شود تا به روغن تبدیل شود.

وی در پایان سخنان خود به خبرنگار فارس اظهار داشت:‌ در سال تولید ملی این وظیفه شرعی و انسانی ماست که به تقویت جبهه تولید داخلی اهتمام داشته باشیم و جلوی هرگونه حرکت و اقدام متکی به واردات را بگیریم.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول