اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل بانک کشاورزی همدان:

مطالبات معوقه مهم‌ترین مشکل بانک کشاورزی در همدان است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل بانک کشاورزی همدان گفت: مهم‌ترین مشکل استان همدان میزان مطالبات معوقه است که سبب محدودیت پرداخت تسهیلات می‌شود.

مطالبات معوقه مهم‌ترین مشکل بانک کشاورزی در همدان است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علیرضا طاهری صبح امروز در آئین تودیع و معارفه مدیر ستادی بانک کشاورزی همدان اظهار کرد: نامگذاری سال جاری به عنوان حمایت از تولید ملی وظیفه ما را در ساماندهی مشکلات کشور سنگین‌تر می‌کند و بانک در وظیفه سازمانی مسئولیت زیادی دارد و در رشد بالندگی کشور نقش اساسی خواهد داشت.

وی تصریح کرد: با وجود مسئولیت زیاد بانک کشاورزی در استان همدان به علت رشد ناچیز صنعت در استان همدان، وظیفه سنگین‌تر است و ما باید این را با قابلیت موجود در کشاورزی به سرانجام برسانیم.

مدیرعامل ستادی بانک کشاورزی بیان داشت: بانک کشاورزی با عمر 80 ساله خود و با تکیه بر حمایت از بخش کشاورزی اقدامات مناسبی انجام داده و زمینه را برای اشتغال‌زایی استان فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه 37 درصد کاربری اراضی کشاورزی است، اضافه کرد: ما باید با همکاری جهاد کشاورزی و استانداری، کشاورزی استان را ارتقا دهیم و گستره فعالیت خود را در استان گسترش دهیم.

طاهری یادآور شد: مهمترین مشکل استان همدان میزان مطالبات معوقه است که باعث محدودیت پرداخت تسهیلات می‌شود و امیدواریم که با حمایت استانداری و جهاد کشاورزی مشتریان را به بازپرداخت معوقات ترغیب کنیم.

وی خاطرنشان کرد: طرح عظیم توسعه کشاورزی که مهم‌ترین طرح است را باید برای احیای کشاورزی استفاده کرده و پرداخت تسهیلات را بیشتر کنیم.

مدیرعامل کانون کشاورزان خبره در استان همدان نیز گفت: در سال‌های اخیر در بخش کشاورزی اتفاقات خوبی افتاده است و بسیاری از این اتفاقات نیز در شرف انجام است.

محمدتقی محمودی با بیان اینکه کشاورزان عضو مجمع ملی هستند، افزود: مجمع ملی خود را موظف داشت که در کنار افزایش کمی و کیفی به بحث صادرات توجه داشته باشد.

وی با بیان اینکه آموزش مبانی صادرات برای کشاورزان پیشنهاد می‌شود، افزود: این پیشنهاد مورد توجه قرار گرفت و در دهه نخست شهریور نخستین کارگاه آموزشی در گلستان برگزار می‌شود و تشکل اتحادیه صادرکنندگان کشاورزی نیز به زودی تشکیل می‌شود.

مدیرعامل کانون کشاورزان خبره در استان همدان بانک کشاورزی را بانک اولین‌ها عنوان کرد و گفت: نخستین بانک تخصصی در بخش کشاورزی، بانک کشاورزی است و می‌تواند تسهیلات ویژه‌‌ای برای صادرات در نظر بگیرد.

وی بیان داشت: اجرای صحیح و دقیق ماده 28 قانون بودجه 91، مورد توجه کشاورزان ماست و نیاز است که امسال این بهتر انجام شود.

به گفته محمودی، ما باید مانع سقوط واحدهای کشاورزی شویم و در این راستا توجه ما به این امر می‌تواند از سقوط واحدهای کشاورزی جلوگیری کند.

وی بیان داشت: در حال حاضر به چاه‌های خشک شده تسهیلات اعطا نمی‌شود در حالی که این امر از مسائل زیربنایی بخش کشاورزی است که باید در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول