اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول ترانزیت حمل و نقل و پایانه‌های مازندران:

کامیون‌های عراقی در مازندران مسیر ترانزیتی جدید گرفتند

خبرگزاری فارس: مسئول ترانزیت اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های مازندران گفت: کامیون‌های عراقی از طریق جاده فیروزکوه به قائمشهر و بابل، بابلسر و فریدونکنار عزیمت می‌کنند.

کامیون‌های عراقی در مازندران مسیر ترانزیتی جدید گرفتند

عباس یعقوبی‌پور امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری با اعلام اینکه خط ترانزیتی مرز باشماق به بندر فریدونکنار برقرار شد، بیان داشت: بنا به درخواست شرکت حمل و نقل بین‌المللی شاهین ترابر و کوچ ترابر مبنی بر صدور مجوز برای ادامه مسیر کامیون‌های عراقی از بندر فریدونکنار به بندر انزلی، این اداره کل برای 85 راننده، ادامه مسیر از فریدونکنار به انزلی را صادر کرد. 

وی گفت: تاکنون این شرکت حدود 11 کشتی برای آذربایجان و روسیه فدرال در سال جاری از طریق بندر فریدونکنار بارگیری و ترانزیت داشته که از این تعداد دو کشتی به وزن یک هزار و 500 تن و تناژ 9 کشتی دیگر از 3 هزار و 800 تا 4 هزار و 100 تن متغیر بوده است.

مسئول ترانزیت اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان مازندران تصریح کرد: مقرر شد ادامه روند ترانزیت از بندر فریدونکنار در ماه‌های باقیمانده سال جاری ادامه یابد.

این مسئول خاطرنشان کرد: همچنین بنا به درخواست شرکت‌ها، مسیر ترانزیتی جدید از مرز باشماق به فریدونکنار در خط ترانزیت برقرار و کامیون‌های عراقی از طریق جاده فیروزکوه به قائمشهر و بابل، بابلسر و فریدونکنار عزیمت می‌کنند.

انتهای پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول