اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار بویین زهرا:

نظارت مستمر زیربنای فعالیت‌های عمرانی است

خبرگزاری فارس: شهردار بویین زهرا گفت: نظارت مستمر زیربنای فعالیت‌های عمرانی در شهر‌ها برای توسعه و آبادانی کشور است.

نظارت مستمر زیربنای فعالیت‌های عمرانی است

علی صفری در حاشیه بازدید از طرح‌های عمرانی بخش مرکزی شهرستان بویین زهرا در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بویین زهرا با اشاره به اینکه طرح‌های عمرانی این بخش همزمان با ایام هفته دولت و با حضور مسئولان استانی و شهرستانی به بهره‌برداری می‌‌رسد، اظهار کرد: چند طرح عمرانی در شهر بویین زهرا و نیز چند پروژه روستایی از جمله طرح‌های آماده شده برای بهره‌برداری در ایام هفته دولت است.

شهردار بویین زهرا با بیان اینکه بویین زهرا از استعداد و ظرفیت مطلوبی در امر توسعه و نوسازی برخوردار است، افزود: یاری مسئولان و نگاه جامع تنها عواملی است که می‌تواند تأثیرات اصلی و شاخص را بر روی روند کار و اجرای طرح‌های توسعه‌محور داشته باشد.

وی با اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ تلاش و پویایی در بین شهروندان و به ویژه نوجوانان و جوانان تصریح کرد: امر مهم سازندگی و خدمات‌رسانی لازم است که به صورت یک فرهنگ ناب و ارزشمند در سراسر نقاط مختلف کشور به صورت جدی نهادینه شود.

شهردار بویین زهرا ادامه داد: طرح توسعه زیر بنایی شهر بویین زهرا نیز در دستور کار این شهرداری قرار دارد.

صفری با اشاره به آغاز مرحله جدید نوسازی و مقاوم‌سازی مدارس در این شهرستان تصریح کرد: این کار با هدف افزایش ضریب ایمنی حضور دانش‌آموزان در مدارس انجام می‌شود.

وی افزود: تاکنون تعداد قابل توجهی از مدارس و مجتمع‌های آموزشی فرسوده در بخش‌ مرکزی این شهرستان ترمیم و مجددا بازسازی شده‌‌اند.

شهردار بویین زهرا ادامه داد: به هر اندازه که نگاه مسئولان و مدیران عمرانی جامع و دقیق باشد، به همان میزان نیز رونق چرخ‌های صنعتی و عمرانی در بخش‌های مختلف استان قزوین شتاب بیشتری می‌گیرد.

صفری عنوان کرد: تداوم سازندگی و توسعه روستایی و شهری مهم‌ترین دغدغه معاونت‌های مختلف شهرداری بویین زهرا در سال جاری است.

وی افزود: امیدواریم که با اراده و تلاش همگانی عرصه تولید و افتخار ملی برای کشور فراهم شود.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول