اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگاور:

48 پروژه عمرانی در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: فرماندار کنگاور گفت: مردم شهرستان کنگاور در هفته دولت شاهد بهره‌برداری از 48 پروژه عمرانی خواهند بود.

48 پروژه عمرانی در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد

 به گزارش خبرنگار فارس از کنگاور، حشمت‌الله عزیزی ظهر امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته دولت اظهار کرد: برای افتتاح این طرح‌ها که به رونق اقتصاد شهرستان کمک شایانی خواهند کرد، مجموعاً بالغ بر یک‌صد و دوازده میلیارد ریال هزینه شده است.

عزیزی تصریح کرد: راه‌اندازی بیمارستان پنجاه و نه تخت‌خوابی شهرستان که برای احداث و تجهیز آن بیش از هفتاد و دو میلیارد ریال هزینه شده است، از مهمترین این طرح‌هاست.

وی افزود: شهرستان کنگاور در حال حاضر دارای یک بیمارستان قدیمی است که با توجه به مرکزیت این شهرستان برای شهرهای مجاور، جوابگوی مراجعات گسترده مردم نیست.

عزیزی اظهار کرد: افتتاح یک جایگاه CNG از دیگر پروژه‌های قابل بهره‌برداری در هفته دولت در شهرستان کنگاور است که اعتباری سه میلیارد و چهارصد میلیون ریالی به خود اختصاص داده است.

وی تاکید کرد: بعد از هدفمندسازی یارانه‌ها و بهینه‌سازی مصرف سوخت، استفاده از سوخت پاک به‌صورت جدی مورد توجه مردم قرار گرفت که شهرستان کنگاور با دارا بودن سه جایگاه CNG که در هفته دولت به عدد چهار خواهد رسید، در زمینه خدمات‌رسانی به مردم، جایگاه مطلوبی خواهد داشت.

عزیزی بیان داشت: گاز رسانی به روستای دمبادام در هفته دولت، جمع روستاهای برخوردار از نعمت گاز خانگی در شهرستان کنگاور را به سی و پنج روستا خواهد رساند.

فرماندار کنگاور گفت: بهره‌مند کردن مردم این روستا از این نعمت خدادادی، هزینه‌ای یک میلیارد ریالی در بر داشته است و راه‌اندازی سه خانه بهداشت روستایی با اعتبار یک میلیارد ریالی، از دیگر برنامه‌های هفته دولت در شهرستان کنگاور است که این سه روستا به جمع بیست و هفت روستای دیگر برخوردار از خانه بهداشت در این شهرستان خواهند پیوست.

عزیزی اظهار کرد: سهم چهار روستای ده کهنه، کارخانه، قزوینه و رستم‌آباد کوچک از افتتاحات هفته دولت، اجرای طرح‌های هادی روستایی است که اعتباری پنج میلیارد و هشتصد میلیون ریالی را در پی خواهد داشت و با اجرای این چهار پروژه، تاکنون بیست و پنج روستای شهرستان کنگاور از مزایای طرح هادی روستایی برخوردار شده‌اند.

وی تصریح کرد: یک سالن سقف کوتاه ورزشی، چندین پایگاه مقاومت، آسفالت معابر شهری و طرح‌های متعدد کشاورزی از جمله دیگر پروژه‌های قابل بهره‌برداری در هفته دولت در شهرستان کنگاور است که عزیزی به آنها اشاره کرد.

فرماندار کنگاور گفت: علاوه بر بهره‌برداری از طرح‌های فوق، عملیات اجرایی سه پروژه با اعتبار پانزده میلیارد ریال نیز در شهرستان کنگاور کلنگ‌زنی خواهد شد.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول