اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته دولت

52 طرح عمرانی در تویسرکان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان تویسرکان گفت: در هفته دولت 52 طرح عمرانی با اعتبار 75 میلیارد ریال در شهرستان تویسرکان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

52 طرح عمرانی در تویسرکان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود

حسن رضانیا امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان، با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اظهار داشت: در آن دوران بحرانی دولت شهید رجایی، که نخستین مکتب پس از حاکمیت لیبرال بر کشور بود برای خدمت صادقانه به اهداف مقدس انقلاب مجدانه اهتمام ورزید.

وی افزود: بیشترین طرح‌های قابل افتتاح در هفته دولت به سازمان‌‌های جهاد کشاورزی با 14 طرح، بنیاد مسکن هشت طرح، راه‌ و‌ شهرسازی هفت طرح و خدمات شهری مخابرات اختصاص دارد.

فرماندار تویسرکان با اشاره به اینکه در هفته دولت 52 طرح عمرانی با صرف اعتبار 75 میلیارد ریال در تویسرکان به بهره‌برداری می‌‌رسد، ابراز داشت: 47 طرح در حوزه‌های مختلف از مجموع طرح‌های مذکور افتتاح و پنج طرح برای آغاز عملیات اجرایی ساخت و ساز کلنگ‌زنی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اشاعه تفکر ناکارآمدی و ناتوانی نظام در جامعه یکی از محورهای اصلی تبلیغات کذب و سوء دشمنان علیه ایران اسلامی است، تأکید کرد: هفته دولت بهترین فرصت برای انعکاس و اطلاع‌رسانی درست و شفاف خدمات، عملکرد و دستاوردهای دولت در زمینه‌های گوناگون عمرانی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی به آحاد مردم در برابر هجمه تبلیغاتی دشمن است.

فرماندار شهرستان تویسرکان در پایان سخنان خود بیان داشت: دیدار با امام جمعه، عطرافشانی قبور شهدا، سرکشی از خانواده شهدا، پیاده‌روی عمومی و برگزاری آیین بزرگداشت روز کارمند بخشی دیگر از برنامه‌های هفته دولت است که در شهرستان اجرا خواهد ‌شد.

انتهای پیام/خ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول