اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با صرف اعتباری 200 میلیارد ریالی

97 پروژه عمرانی در سنندج به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: فرماندار سنندج از بهره‌برداری از 97 پروژه عمرانی خدماتی با اعتباری بالغ بر 200 میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

97 پروژه عمرانی در سنندج به بهره‌برداری می‌رسد

ولی‌الله میرزایی‌اصل در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: اعتبار ساخت این پروژه‌ها از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری، سفرهای دور اول و دوم هیئت دولت و اعتبارات ملی، استانی و تملک دارایی تامین شده است.

به گفته وی این پروژه‌ها عمدتاً در بخش عمران شهری و روستایی، کشاورزی و منابع طبیعی، راه و ترابری، آبرسانی و گازرسانی اجرا و در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسند.

میرزایی در ادامه با اشاره به اختصاص 265 میلیارد ریال اعتبار عمرانی به شهرستان سنندج افزود: با تخصیص این مبلغ، اعتبارات عمرانی این شهرستان نسبت به سال گذشته 11 درصد رشد داشته است.

فرماندار سنندج خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مبلغ مذکور به منظور اجرای پروژه‌های مختلف عمران شهری و روستایی،‌ حمل و نقل، آموزش، فرهنگ و هنر، بهداشت و سلامت، ورزش و جوانان و کشاورزی و صنعت و معدن هزینه می‌شود.

میرزایی‌اصل تصریح کرد: اعتبارات عمرانی شهرستان سنندج با رعایت کامل الزامات قانونی و بر اساس اعلام نیاز دستگاه‌های مختلف با رعایت اولویت برای اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام توزیع شده است.

وی با بیان اینکه فرمانداری سنندج به منظور اجرای بی‌نقص پروژه‌ها و استفاده هرچه بهینه‌تر از اعتبارات امسال نظارتی جدی و مستمر بر اجرای پروژه‌ها و هزینه‌کرد اعتبارات خواهد داشت، تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی به منظور تحقق صد درصدی اهداف باید برنامه‌ریزی دقیقی در این خصوص داشته باشند.

فرماندار سنندج در پایان خواستار استفاده بهینه از این اعتبارات و مبادله موافقتنامه‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن شد و افزود: اختصاص اعتبارات لازم در سال‌های اخیر زمینه‌های لازم را برای خدمات‌رسانی هرچه بیشتر و رفع محرومیت‌ در این شهرستان فراهم کرده است.

انتهای پیام/آ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول