اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار گنبدکاووس خبر داد

لزوم تشکیل گروه نظارتی برای بررسی عملکرد ادارات در حوزه بانوان

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شهرستان گنبدکاووس گفت: کارشناسان امور بانوان ادارات می‌توانند با تشکیل گروه‎هایی تحت نظر فرمانداری بر عملکرد ادارات و نهادهای مربوط به حوزه بانوان نظارت داشته باشند.

لزوم تشکیل گروه نظارتی برای بررسی عملکرد ادارات در حوزه بانوان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان محمدتقی قزل‌سفلی در دومین نشست تخصصی مشاوران بانوان دستگاه‎های اجرایی شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اهمیت برگزاری این جلسات و لزوم همکاری بانوان با ستاد مدیریت بحران در اطلاع‎رسانی به خانواده‎ها در خصوص آسیب‎های بحران‎های سیل و زلزله و آتش‌سوزی اظهار داشت: بیمه حوادث بهترین راه جبران خسارت ناشی از سیل و بحران‎های طبیعی است و بانوان در این خصوص می‌توانند در جامعه فرهنگ‌سازی کنند.

وی با اشاره به اینکه امور بانوان می‌تواند تعامل خوبی با ستاد مدیریت بحران شهرستان داشته باشد اظهار داشت: بانوان نقش اثرگذاری را در جامعه دارند و مشاوران امور بانوان ادارات می‌توانند با کارشناسی دقیق نیازهای جامعه را بشناسند و راهکار ارائه دهند و با استفاه از ظرفیت ادارات متبوع خود راهکارهای ارائه شده را اجرایی کنند و با فرمانداری تعامل مناسب و مستمر داشته باشند.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شهرستان گنبدکاووس همچنین گفت: امور بانوان ادارات می‌توانند با تشکیل گروه‎هایی بر کارکرد ادارات و نهادهای مختلف که به حوزه بانوان مربوط می‎شود سرکشی کنند و نظارت داشته باشند.

قزل‌سفلی نظارت بر مهدهای کودک‎ را مسئله جدی عنوان کرد و اذعان داشت: وضعیت مهدهای کودک از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است زیرا مستقیما با تربیت فرزندان سر و کار دارند و باید به دقت نظارت شوند.

کارشناس امور بانوان فرمانداری شهرستان گنبدکاووس نیز در این جلسه با قرائت دستور کار جلسه به تبیین طرح نظام تحرک پرداخت و تدوین شناسنامه آماری بانوان شهرستان را نیازمند همکاری دستگاه‎های اجرایی دانست.

فاطمه اسدالله‌پور افزود: حوزه امور بانوان فرمانداری وظیفه نظارت بر عملکرد امور بانوان دستگاه‎های اجرایی را دارد.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول