اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس خواستار شد

فراهم‌سازی زیرساخت‌ها برای تشکیل هرمزگان شرقی به مرکزیت میناب

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در میناب امور زخمی فراوانی وجود دارد که باید آنها را التیام کرد، خواستار فراهم کردن زیرساخت‌های مورد نیاز برای تشکیل هرمزگان شرقی به مرکزیت میناب شد.

فراهم‌سازی زیرساخت‌ها برای تشکیل هرمزگان شرقی به مرکزیت میناب

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب در شرق هرمزگان، سیدعبدالکریم هاشمی در مراسم معارفه فرماندار جدید میناب با بیان اینکه فرماندار سابق این شهرستان در شرایطی خاص مدیریت را عهده‌دار بود، کار کردن برای همه مسئولان تحت هر عنوان مدیریتی در میناب را سخت و دشوار توصیف کرد و اظهار داشت: در میناب سال‌های سال است که کار اساسی یا نشده و اگر هم شده، نمودی ندارد و این شرایط، کار را سخت کرده است.

وی گفت: متاسفانه ورودی شهر میناب به لحاظ بی‌توجهی به گونه‌ای است که انسان را مایوس می‌کند.

هاشمی ادامه داد: با وجود همه این مشکلات طی برنامه‌ای چهار ساله کمر همت را برای زدون چهره رکود از میناب را محکم بسته‌ایم.

نماینده مردم میناب، جاسک، رودان، سیریک و بشاگرد در مجلس شورای اسلامی با بیان این که در راستای حل مشکلات میناب نیاز به همکاری مسئولان و نخبگان است، افزود: با شعار "دوران افول و درجا زدن میناب رو به پایان است" تلاش داریم با ایجاد شرایط مناسب، معضلات میناب را برطرف کنیم.

وی، همراهی مسئولان استانی با مدیریت شهرستان برای حل مشکلات را خواست مردم و نخبگان این شهرستان عنوان کرد و ابراز داشت: در میناب امور زخمی فراوانی وجود دارد که باید آنها را التیام بخشید.

این نماینده مجلس، مسیر دوراهی رودان تا میناب، بلوار آل محمد (ص) و بلوار رسالت تا زهوکی را از جمله امور به جا مانده در میناب برشمرد و اضافه کرد: فضای سبز مناسب شهری، نبود بستر مناسب برای اشتغال جوانان از دیگر مشکلات میناب است.

هاشمی وجود فارغ‌التحصیلان بیکار و توسعه کسب و کار از طریق کشاورزی، صید و صیادی و صنعت و تجارت را از دیگر "امور زخمی" میناب عنوان کرد و ادامه داد: با احداث نیروگاه و کارخانه ذوب فلزات در بندزرک میناب که بخش اعظم کارهای مطالعاتی آن رو به پایان است، نخستین حرکت و جهش صنعتی گسترده در استان رقم می‌خورد.

وی هم‌چنین خواستار فراهم کردن زیرساخت‌های مورد نیاز برای تشکیل هرمزگان شرقی به مرکزیت میناب شد و افزود: تامین آب کشاورزان و مدیریت مصرف آن، جلوگیری از انتقال آب سد استقلال به بندرعباس به وسیله روش‌های جایگزین و نصب آب شیرین‌کن، توسعه بنادر تیاب، کلاهی، بندزرک و کرگان با هدف بهره‌گیری از ظرفیت‌های دریا و احداث بیمارستان دوم میناب برای ارائه خدمات مطلوب‌تر به مردم از دیگر اموری است که باید به آن توجه داشت.

انتهای پیام/ب20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول