اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بهار:

شورای فرهنگ عمومی نقش مؤثری در فرهنگ‌سازی جامعه دارد

خبرگزاری فارس: امام جمعه بهار گفت: شورای فرهنگ عمومی نقش مؤثری در فرهنگ‌سازی جامعه دارد و باید مباحث آن عملیاتی و در سطح جامعه اجرایی شود.

شورای فرهنگ عمومی نقش مؤثری در فرهنگ‌سازی جامعه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، حجت‌الاسلام حبیب‌الله حاتم‌نیا ظهر امروز در شورای فرهنگ عمومی شهرستان بهار اظهار کرد: این شورا نقش موثری در فرهنگ‌سازی جامعه دارد و باید مباحث آن عملیاتی و در سطح جامعه اجرایی شود.

وی افزود: دشمن با برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری‌های کلان جوانان ما را به سمت اعتیاد کشانده و می‌خواهد با مواد مخدر صنعتی اراده و انگیزه جوانان ناب و پاک ایران را بگیرد.

امام جمعه بهار با بیان اینکه اگر از تولید و توزیع مواد جلوگیری شود می‌توانیم در مقابل بخشی از هجمه دشمن بایستیم، تصریح کرد: نیروی انتظامی باید با همکاری تمام دستگاه‌ها و مردم با این معضل مقابله کند و تولیدکنندگان مواد مخدر را دستگیر کرده و به شدت با آنها برخورد کند.

فرماندار بهار نیز در ادامه گفت: بخش عمده‌ای از طلاق در جامعه معلول اعتیاد است و اعتیاد بلای خانمان‌سوزی است که مشکل بیکاری را هم به وجود می‌آورد و ریشه در بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی دارد.

نصرت‌الله گلکارزاده افزود: فرهنگ‌سازی، پیشگیری، آموزش و آگاه‌سازی نقش موثری در مقابله با این بلای خانمان‌سوز دارد که همه باید در این راستا گام برداریم.

فرمانده انتظامی بهار نیز با بیان اینکه پرمصرف‌ترین مواد مخدر در شهرستان بهار شیشه است، اظهار کرد: عمده دلیل آن مواد محرک و اعتیاد شدید به این ماده شیمیایی و مصرف بسیار آسان آن است و سن مصرف نیز بین 15 تا 20 سال قرار دارد.

رضا زارعی با اشاره به اینکه در این راستا پیشگیری مهم‌ترین کار است، بیان کرد: در پنج ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل کشفیات مواد مخدر در شهرستان بهار 87 درصد افزایش داشته و در این رابطه دستگیری‌ها نیز از افزایش 40 درصدی برخوردار بوده است که باید اطلاع‌رسانی لازم در این زمینه صورت پذیرد.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول