اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای فرهنگ عمومی کرمان:

مصوبات شورای فرهنگ عمومی برای دستگاه‌ها لازم‌الاجرا است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان کرمان گفت: شورای فرهنگ عمومی باید فرهنگ عامه مردم را ارتقا دهد و مصوبات آن حکم قانونی داشته و برای دستگاه‌های اجرایی لازم‌الاجرا است.

مصوبات شورای فرهنگ عمومی برای دستگاه‌ها لازم‌الاجرا است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام مهدی عربپور صبح امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهر جوپار اظهار داشت: هر چند بحث فرهنگی را در کنار مسائل دیگر مطرح می‌کنیم اما فرهنگ زیربنای بسیاری از مسائل است و در همه مسائل و موضوعات نقش دارد و در واقع ارتباط بین این مسائل و موضوعات است.

امام جمعه موقت کرمان با اشاره به نامگذاری سال توسط مقام معظم رهبری و به ویژه نامگذاری سال‌های اخیر با سیاست اقتصادی افزود: اگر بخواهیم فرمایش ایشان عملی شود باید کار فرهنگی کرد و فرهنگ خوب کار کردن، درست کار کردن، تولید، مصرف و سایر مسائل را باید فرهنگ‌سازی کنیم.

عربپور بیان داشت: تا زمانی نتوانیم فرهنگ مردم را در همه زمینه‌ها بالا ببریم، نمی‌توانیم موفق باشیم اگر چه از بعضی ابزارهای تحکمی و زور نیز استفاده کنیم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان کرمان عنوان کرد: دستگاه‌های فرهنگی زیاد هستند و برای برنامه‌ریزی و مدیریت فرهنگی نیاز به شورایی است و این شورای فرهنگ عمومی است که می‌تواند این نقش را ایفا کند.

وی افزود: شورای فرهنگ عمومی در تصمیم‌سازی‌ها، آسیب‌شناسی فعالیت‌ها، تبادل نظر و امر و نهی دستگاه‌های اجرایی هر منطقه نقش و تأثیر دارد.

عربپور تصریح کرد: شورای فرهنگ عمومی باید فرهنگ عامه مردم را ارتقا بدهد و مصوبات آن حکم قانونی داشته و برای دستگاه‌های اجرایی لازم‌الاجرا است.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول