اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه شورای فرهنگ عمومی صورت گرفت

تقدیر مدیرکل ارشاد از شورای فرهنگ عمومی کرمان

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: شورای فرهنگ عمومی شهرستان کرمان در ابعاد مختلف بازوی خوبی برای استان است.

تقدیر مدیرکل ارشاد از شورای فرهنگ عمومی کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، احمد سعیدی شامگاه سه‌شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان کرمان اظهار داشت: همه ادیان الهی منتظر شخصیتی هستند که جهان را اصلاح و عدالت در سراسر دنیا برقرار کند. 

وی بیان کرد: اما اعتقاد مسلمانان بر این است که فردی از سلاله پاک پیامبر عظیم‌الشان اسلام منجی و مصلح بشر است و با حضور خود آنچه را که لایق زمینیان و طالبان عدالت است، رقم می‌زند.

سعیدی عنوان کرد: مشی خداوند بر این است که در میان جوامع بشری انسان‌هایی با اراده و طالب فلاح و صلاح حضور داشته باشند که سربازان امام عصر (عج) را شامل می‌شوند.

وی بیان کرد: شورای فرهنگ عمومی شهرستان کرمان در ابعاد مختلف بازوی خوبی برای استان است، گستره کار در مرکز استان بیش از دیگر مناطق است و طبعا باید با امکانات بیشتر در راستای چالش‌ها قدم برداشت.

سعیدی گفت: اگر بخواهیم اوضاع فرهنگی آنگونه که باید اصلاح شود، همه اقشار و گروه‌ها باید دست به دست هم دهند و حضور یابند.

وی اظهار داشت: دشمن با تمام امکانات به میدان آمده، اما ما با اعتقادات و دین خود به عنوان اصلی‌ترین راهبرد قطعا بر همه ناهنجاری‌ها فائق می‌آییم.

سعیدی بیان کرد: دشمن به دنبال این است که نقاط ضعف خود را در جامعه اسلامی ما گسترش دهد، لذا باید تمهیدات لازم را در حوزه فرهنگ و خانواده داشته باشیم.

انتهای پیام/آ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول