اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خواف خبر داد

اختصاص یک روز حقوق اعضای شورای اداری خواف به زلزله‌زدگان آذربایجان شرقی

خبرگزاری فارس: فرماندار خواف از اختصاص یک روز حقوق اعضای شورای اداری خواف به زلزله‌زدگان آذربایجان شرقی خبر داد.

اختصاص یک روز حقوق اعضای شورای اداری خواف به زلزله‌زدگان آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌رضوی، عبدالعلی جغتائی با اشاره به زلزله اخیر خواف اظهار کرد: هرچند این زلزله خوشبختانه تلفات جانی نداشته است اما سبب وارد آمدن خساراتی به بافت فرسوده روستایی شده است.

وی ادامه داد: زلزله آذربایجان شرقی زنگ خطری برای مردم و مسئولان در رابطه با لزوم جدی گرفتن هشدار کارشناسان و سرعت بخشیدن به بهسازی بافت فرسوده است.

وی از اختصاص یک روز حقوق اعضای شورای اداری شهرستان به زلزله‌زدگان استان آذربایجان شرقی خبر داد و ابراز امیدواری کرد مردم نوع‌دوست شهرستان نیز همچون گذشته به یاری هموطنان نیازمندشان بشتابند.

رئیس شورای اداری خواف در ادامه با تشریح وضعیت ایمنی راه‌های ورودی شهرستان اظهار داشت: بهسازی جاده‌های مواصلاتی به ویژه آسفالت جاده‌های روستایی از اولویت‌های شهرستان است که تحقق آن نیازمند همکاری مسئولان استان در تحویل قیر به پیمانکاران است.

جغتایی با اشاره به خطرات تردد خودروهای سنگین برای روستاهای حاشیه جاده‌ها خواستار مساعدت اداره‌ کل راه و شهرسازی برای ایجاد جاده کمربندی شد.

وی اظهار داشت: بهسازی سه‌راهی نشتیفان از دیگر نیازهای شهرستان در حوزه راه است که رفع آن مساعدت مسئولان استان را می‌طلبد.

محمدرضا قاسمی قائم مقام وزیر و مدیرکل راه و شهر سازی استان خراسان‌ رضوی نیز در این جلسه ضمن دادن قول مساعد برای ارتقای ایمنی جاده‌های شهرستان و مقاوم‌سازی منازل روستایی گفت: احداث پل ارتباطی در اراضی اختصاص یافته به مسکن مهر شهر خواف و بهسازی سه‌راهی نشتیفان نیز پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/آ30/ط4001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول