اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان‌شرقی خبر داد

آغاز آواربرداری 20 روستای تخریب شده زلزله تبریز

خبرگزاری فارس: مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان‌شرقی گفت: آواربرداری روستاهای تخریب شده شهرستان تبریز در اثر زلزله آغاز شد.

آغاز آواربرداری 20 روستای تخریب شده زلزله تبریز

خلیل ساعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: همزمان با آواربرداری از روستای "کمانچه علیا" از توابع شهرستان تبریز، این اقدام در 12 روستای تخریب شده این شهرستان در اثر زلزله مناطق آذربایجان‌شرقی آغاز شد.

وی افزود: در مجموع 20 روستای شهرستان تبریز در زلزله 6.2 ریشتری روز شنبه 21 مرداد ماه دچار آسیب و تخریب شده‌اند.

ساعی انجام عملیات آواربرداری را برای تحقق عملی احداث ساختمان‌های تخریب شده اعلام و ابراز امیدواری کرد، با آغاز مقدماتی عملیات اجرایی احداث اماکن تخریب شده تا دو ماه آینده تحقق یابد.

وی با اشاره به مصوبه احداث اماکن مسکونی تخریب شده در اثر زلزله تا دو ماه آینده گفت: تمام مصوبات شورای هماهنگی مدیریت بحران استان به تمام کارگروه‌ها ابلاغ شده تا هرچه سریع‌تر این مصوبات جامه اجرایی به خود گیرد.

مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان‌شرقی ایجاد ستاد بحران در مناطق زلزله‌زده را خواستار شد و گفت: ایجاد این ستاد برای تسریع و شتاب بخشیدن به اقدامات مصوب شده ضروری است.

وی از برگزاری هفت جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان خبر داد و گفت: شش جلسه از این جلسات در مناطق زلزله‌زده و یک جلسه نیز در تبریز برگزار شده است.

انتهای پیام/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول