اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بازرسی منطقه پنج کشور:

کمک‌رسانی به مناطق زلزله‌زده بسیار خوب است

خبرگزاری فارس: رئیس بازرسی منطقه 5 کشور تلاش‌های انجام شده در حوزه کمک‌رسانی به مناطق زلزله‌زده و آسیب‌دیده را مطلوب عنوان کرد.

کمک‌رسانی به مناطق زلزله‌زده بسیار خوب است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، اکبر غفاری ظهر امروز در بازدید از مناطق زلزله‌زده شهرستان اهر اظهار کرد: از دومین روز از بروز زلزله دفاتر بازرسی در ستادهای مدیریت بحران شهرستان‌های آسیب‌دیده مستقر شده‌اند و بر نحوه کمک‌رسانی و امور مربوط به این حادثه نظارت دارند.

وی، به مردم مناطق آسیب‌دیده از زلزله توصیه کرد با آرامش و صبر و حوصله مسئولان را در کمک‌رسانی یاری کنند.

غفاری، در خصوص نحوه خدمات انجام شده در مناطق زلزله‌زده را مطلوب و قابل قبول عنوان کرد و افزود: مسئول ادارات دست‌اندرکار در حد توان خود تلاش شبانه‌روزی می‌کنند و سازمان بازرسی نیز همراه و همدوش این عزیزان کمک حال دستگاه‌های اجرایی بوده و با حضور در مناطق مختلف زلزله‌زده روستایی و شهری از نزدیک مسائل و مشکلات بررسی و رسیدگی می‌کنند و موارد لازم را به مسئولان برای بهبود امور به مسئولان ذیربط اعلام می‌کنند.

غفاری، نوکری به مردم را بزرگ‌ترین افتخار برای کارگزاران و مسئولان اعلام کرد و افزود: همه تلاش دست‌اندرکاران کمک به بهبود امور مناطق زلزله‌زده و حل مشکلات آنها است که الحمدالله در بازدیدی که داشتیم کارهای امدادی و کمک‌رسانی به خوبی پیش می‌رود.         

غفاری گفت: بازرسان این اداره کل با حضور مستمر در مناطق آسیب‌دیده نسبت به رصد مشکلات و موانع و ارائه اطلاعات و کمک به دستگاه‌ها و نیروهای عمل‌کننده اقدام می‌کنند.

وی اظهار کرد: تهیه گزارش جامع از میزان و کیفیت امدادرسانی توسط دستگاه‌های ذیربط از دیگر وظایف و ماموریت‌های این هیئت‌ها است.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول