اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اقدامی فرهنگی ورزشی

جشن گلریزان کمک به بازماندگان زلزله در قم برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: جشن گلریزان به منظور کمک به هموطنان زلزله‌زده استان آذربایجان شرقی امشب در شهر مقدس قم برگزار می‌شود.

جشن گلریزان کمک به بازماندگان زلزله در قم برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم پیش‌بینی برنامه‌های فرهنگی در کنار ورزش قهرمانی از جمله اتفاقات خوب و شایسته است که در شش دوره قبل و از جمله دوره اخیر رقابت‌های فوتسال جام رمضان هیئت‌های مذهبی استان قم به آن توجه ویژه‌ای شده است.

این در شرایطی است که امسال مسابقات فوتسال جام رمضان در شهر مقدس قم همانند سال‌های گذشته از حساسیت و جذابیت بسیار بالایی برخوردار بود و حضور چهره‌های جوان و آینده‌دار فوتسال قم در تیم‌های مختلف شرکت‌کننده در جام‌های مختلف این دوره نویدبخش بروز استعدادهای جدیدی در فوتسال استان قم و کشورمان بود.

قم همواره یکی از قطب‌های اصلی فوتسال کشور بوده و برگزاری رقابت‌های جام رمضان این فرصت و امکان را به مسئولان کمیته فوتسال هیئت فوتبال استان قم و همچنین باشگاه‌های فعال در فوتسال باشگاهی قم و نمایندگان قم در لیگ‌های کشوری داده است تا بهترین‌ها را شناسایی کرده و پرورش بدهند.

در این بین مسابقات فوتسال جام رمضان هیئت‌های مذهبی استان قم یکی از جام‌هایی است که از شش سال قبل اقدام به برگزاری آن موجب جذب جوانان بسیاری به رشته ورزشی فوتسال شده و در کنار آن به مسائل اخلاقی و معنوی نیز توجه زیادی می‌شود که این مهم یکی از شاخص‌های مهم برگزاری جام رمضان هیئت‌های مذهبی در مقایسه با دیگر جام‌های فوتسال رمضان در قم است.

امسال رقابت‌های فوتسال جام رمضان هیئت‌های مذهبی استان قم با شرکت تیم‌های مدعی و با عنوان جام ولایت از شب نخست ماه مبارک رمضان در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم آغاز شد و اکنون در مرحله نهایی قرار دارد.

اما امشب در حاشیه برگزاری دیدارهای رده‌بندی و فینال مسابقات فوتسال جام رمضان هیئت‌های مذهبی استان قم، قرار است مراسم ویژه‌ای با عنوان جشن گلریزان برای جمع‌آوری کمک‌های مالی تیم‌ها و تماشاگران شرکت‌کننده برای یاری و مساعدت هموطنان زلزله‌زده استان آذربایجان شرقی برگزار شود.

در حالی که شب پایانی دیدارهای هفتمین دوره جام رمضان هیئت‌های مذهبی استان قم از ساعت 21 امشب در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار می‌شود، تمام حاضرین در این سالن و تماشاگران دیدارهای رده‌بندی و نهایی می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به زلزله‌زدگان اخیر و بازماندگان آنها اهداء کنند.

رقابت‌های فوتسال جام رمضان امسال با عنوان جام ولایت با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی، کمیته فوتسال هیئت فوتبال استان قم و سایر نهادها در حال برگزاری است و هدف از برگزاری این مسابقات توسعه فرهنگ و معنویات در کنار ورزش است.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول