اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مدیرکل اجتماعی استانداری زنجان خبر داد

رشد 93 درصدی زمین‌های واگذاری شده به کتابخانه‌های عمومی زنجان

خبرگزاری فارس: معاون مدیرکل اجتماعی استانداری زنجان گفت: میزان زمین‌های واگذاری شده به کتابخانه‌های عمومی استان زنجان 93 درصد رشد داشته است.

رشد 93 درصدی زمین‌های واگذاری شده به کتابخانه‌های عمومی زنجان

قدرت‌الله رفیعی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: کمیته فرهنگی و اجتماعی نمایشگاه دولت مهر در دو بخش سلامت، بهداشت و فعالیت‌های فرهنگی در این نمایشگاه شرکت می‌کند.

وی با بیان اینکه برنامه‌های تاثیرگذار فرهنگی و اجتماعی استان در غرفه ویژه نمایشگاه در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد، افزود: عملکرد مرکز آموزشی، درمانی آیت‌الله موسوی، دانشکده‌های داروسازی و دندانپزشکی، مرکز همایش‌های بین‌المللی روزبه زنجان در این غرفه ارائه می‌شود.

معاون مدیرکل اجتماعی استانداری زنجان بر ضرورت ارائه عملکرد نخستین فرهنگسرای قرآن و عترت به مساحت 3 هزار مترمربع در نمایشگاه دولت مهر افزود: این فرهنگسرا به منظور تعمیق ارزش‌های اسلامی و ترویج فرهنگ قرآن و عترت و کاربردی کردن حدیث ثقلین در زنجان راه‌اندازی شده است.

وی با اشاره به عملکرد بنیاد ازدواج کوثر استان زنجان این بنیاد را نخستین بنیاد کشور عنوان کرد و افزود: ترغیب و تشویق جوانان به ازدواج آسان از اهداف راه‌اندازی این بنیاد در زنجان است.

رفیعی با بیان اینکه 159 میلیارد تومان از طریق صندوق مهر امام رضا (ع) به جوانان تسهیلات ارائه شده است، اضافه کرد: عملکرد ورزش استان از جمله افزایش سرانه ورزشی، ارتقای جایگاه ورزش استان، کسب رتبه‌های ملی و بین‌المللی توسط ورزشکاران در رشته‌های مختلف نیز می‌تواند در غرفه ویژه نمایشگاه ارائه شود.

وی از تولید سریال و انیمیشن 26 قسمتی با موضوع نماز در زنجان خبر داد و گفت: 100 خانه عالم نیز با استقرار روحانی در زنجان به بهره‌برداری رسیده است.

معاون مدیرکل اجتماعی استانداری زنجان راه‌اندازی متمرکز سفرهای سوریه و اعزام هوایی زائران به عتبات عالیات را از دیگر عملکردهای ویژه استان برشمرد و گفت: اجرای مطلوب طرح ریشه‌کنی بیسوادی، بازسازی و بهسازی 100 امامزاده در استان زنجان از دیگر فعالیت‌های ویژه استان محسوب می‌شود.

وی از اجرای 57 برنامه فرهنگی شاخص در استان زنجان خبر داد و گفت: اجرای طرح تربیت حافظان قرآنی از دیگر عملکرد استان است.

رفیعی با اشاره به فعالیت‌های مجتمع توانبخشی ایثارگران استان زنجان، رشد 93 درصدی واگذاری زمین به کتابخانه‌های عمومی، راه‌اندازی نخستین مرکز نجوم برای کودکان و نوجوانان و احداث قرارگاه راهیان نور استان زنجان را قابل عرضه در غرفه ویژه نمایشگاه عنوان کرد.

وی یادآور شد: تصویب باغ موزه دفاع مقدس، برگزاری مطلوب اردوهای راهیان نور و برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی می‌تواند در این نمایشگاه در معرض دید علاقه‌مندان قرار گیرد.

انتهای پیام/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول