اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جریان سفر به خراسان شمالی

وزیر ارشاد از پروژه کتابخانه مرکزی بجنورد بازدید کرد

خبرگزاری فارس: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جریان سفر یک روزه به خراسان شمالی، از پروژه در حال ساخت کتابخانه مرکزی بجنورد بازدید کرد.

وزیر ارشاد از پروژه کتابخانه مرکزی بجنورد بازدید کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، سیدمحمد حسینی صبح امروز در جریان بازدید از این پروژه در خصوص تخصیص یک میلیارد و 500 میلیون تومان تعهد این وزارتخانه برای تکمیل پروژه کتابخانه مرکزی بجنورد، قول مساعد داد.

وی اظهار کرد: اعتبارات مصوب به هر میزان که در اختیار وزارتخانه قرار گیرد، برای حمایت و کمک به بخش کتاب و مطبوعات صرف می‌شود.

استاندار خراسان شمالی نیز در حاشیه این بازدید از وزیر ارشاد درخواست کرد تا بخشی از هزینه ساخت این پروژه را وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در قالب توافق‌های قبلی بپذیرد.

محمود احمدی‌بیغش اظهار کرد: برای ساخت این پروژه که تاکنون 55 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، 24 میلیارد و 500 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی هزینه شده و سه میلیارد و 500 میلیون ریال نیز اعتبار اختصاصی امسال است.

به گزارش فارس، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین به همراه استاندار، امام جمعه بجنورد و معاونان استاندار با آیت‌الله حبیب‌الله مهمان‌نواز،‌ نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری با حضور در بیت ایشان دیدار کرد.

حسینی در این دیدار، پیرامون سفر اخیر خود به همراه رئیس جمهور به عربستان سعودی گفت: امروز رسانه‌های وابسته به استکبار تبلیغات سنگینی را علیه ایران اسلامی به راه انداخته‌اند و به شدت به اختلافات قومی و مذهبی دامن می‌زنند.

وی اظهار کرد: با این وجود در زیارت خانه خدا هر جا مردم نقاط مختلف دنیا رئیس جمهوری اسلامی ایران را می‌دیدند، به رغم ممانعت مأموران سعودی، محبت و علاقه قلبی خود را ابراز  می‌کردند.

آیت‌الله مهمان‌نواز نیز در این نشست، وهابیت را لکه ننگ اسلام دانست و گفت: دشمنان در اجلاس عربستان سعودی به دنبال این بودند که خود را دشمن اسرائیل نشان دهند اما طرح تعلیق سوریه آنان را رسوا کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بعد از ظهر امروز برای بازدید از نمایشگاه قرآن کریم به مشهد سفر می‌کند.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول