اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری:

حق انتفاع کتابخانه هفشجان به کتابخانه‌های عمومی واگذار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری گفت: حق انتفاع کتابخانه مشارکتی بزرگ‌مهر هفشجان به اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی این استان واگذار می‌شود.

حق انتفاع کتابخانه هفشجان به کتابخانه‌های عمومی واگذار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، بهروز صادقی ظهر امروز در نشست انجمن کتابخانه‌های عمومی این استان با اشاره به تخصیص اعتبارات برای کتابخانه شهر هفشجان، ارائه تجهیزات و به روز نمودن این کتابخانه اظهار داشت: در صورت واگذاری حق انتفاع این کتابخانه به اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی این استان، زمینه برای تجهیز این کتابخانه فراهم می‌شود.

وی با اشاره به موافقت شهردار هفشجان با واگذاری حق انتفاع این کتابخانه به اداره‌کل کتابخانه‌های این استان افزود: باید در اسرع وقت مراحل قانونی برای واگذاری حق انتفاع کتابخانه بزرگ‌مهر هفشجان انجام شود.

صادقی بیان داشت: برای دوری جوانان از آسیب‌های اجتماعی باید زمینه گرایش آن‌ها را به کتاب و کتابخوانی فراهم کنیم.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری گفت: کتاب یکی از موارد انتقال دانش و تفکر از نسلی به نسل دیگر است و باید در ضبط و نگهداری آن کوشا باشیم.

وی با تأکید بر اینکه ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه موجب توسعه و پیشرفت می‎شود، افزود: اگر می‌خواهیم در زمینه علم و دانش به پیشرفت برسیم باید به امر کتاب و کتابخوانی در جامعه بیش از پیش توجه کنیم.

صادقی افزود: در هفشجان در تلاش هستیم تا فرهنگ کتاب‌ و کتابخوانی را بیش از پیش نهادینه کنیم تا مسیر رشد و توسعه را با سرعت بیشتری طی کنیم.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری توسعه کتابخوانی در روستاها و مناطق محروم را بسیار مهم و ضروری دانست و خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی از اساس با خدمت‌رسانی به محرومان و به ویژه روستاییان تشکیل شده است و تمام مسئولان و کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز باید با تمام قوا و ظرفیت‌های موجود برای تحقق اهداف و برنامه‌های سازندگی در سراسر کشور فعالیت کنند.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول