اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی جم:

اماکن عمومی جم به فضای کتابخانه تجهیز می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس تبلیغات اسلامی جم گفت: اماکن عمومی شهرستان جم به فضای کتابخانه تجهیز می‌شود.

اماکن عمومی جم به فضای کتابخانه تجهیز می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جم حجت‌الاسلام حسین سادات شامگاه شنبه در نشست با مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان جم اظهار داشت: فرهنگ عمومی جامعه یکی از مهم‌ترین مسائلی است که در جوامع انسانی مطرح است و مسئولان در سطوح مختلف باید به این مهم توجه داشته باشند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جم خاطر نشان کرد: استراتژی و راهبرد فرهنگی یکی از اثرگذارترین راهبردهای جهان مدرن امروز است و شاهد آن هستیم که دشمنان و معاندان نظام مقدس جمهوری اسلامی برای مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی راهکارهای فرهنگی را در دستور کار خویش قرار داده و از طریق راهکارهای جنگ نرم و تهاجم فرهنگی وارد صحنه شده‌اند.

سادات بیان کرد: ارتقای شاخص‌های فرهنگی جامعه یکی از ضروریاتی است که در وضعیت کنونی باید به آن توجه داشته باشیم و از این طریق می‌توانیم تمام توطئه‌ها و برنامه‌های دشمنان نظام اسلامی را خنثی کنیم.

وی اضافه کرد: بصیرت‌افزایی و آگاهی‌بخشی به اقشار و آحاد مختلف جامعه از مسائل مهمی است که می‌تواند در تحقق این خواسته مهم اثرگذار باشد و گسترش فرهنگ مطالعه و کتابخوانی از مهم‌ترین مسائلی است که می‌تواند در بصیرت‌افزایی به جامعه مؤثر باشد.

این مسئول اذعان کرد: برای گسترش و توسعه فرهنگ مطالعه و کتابخوانی باید زندگی مردم را با کتاب عجین کنیم و کتاب را در اختیار مردم قرار دهیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جم عنوان کرد: تجهیز اماکن عمومی به فضای کتابخانه از مسائلی است که می‌تواند در گسترش این فرهنگ مهم در جامعه اثرگذار باشد و در شهرستان جم در این راستا اهتمام داریم.

سادات با تشریح اهداف این طرح تصریح کرد: از آنجا که مردم در مراکز عمومی برای پیگیری امور خود با اوقات فراغت روبه‌رو هستند تا رسیدن نوبت به ایشان و انجام کار فرصت مناسبی است که اگر کتابخانه هر چند کوچک در دسترس آنها باشد سبب غنی‌سازی وقت خالی مراجعین می‌شود که علاوه بر ارتقای سطح معلومات، فرهنگ کتابخوانی را نیز گسترش می‌دهد.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول