اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان بوشهر:

موافقت اصولی ساخت 24 مجتمع خدمات رفاهی در بوشهر صادر شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل حمل ونقل و پایانه‌های استان بوشهرگفت: برای برخورداری محورهای ارتباطی و شریانی استان بوشهر به امکانات لازم رفاهی و عبادی، موافقت اصولی برای ساخت 24 مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی صادر شده است.

موافقت اصولی ساخت 24 مجتمع خدمات رفاهی در بوشهر صادر شد
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، رضا علم عصر امروز در آیین آغاز عملیات اجرایی مجتمع خدماتی  رفاهی "سعادت گستر" در محور بوشهر به برازجان اظهار داشت: تاکنون هفت مجتمع به بهره‌برداری رسیده و تعداد 11 مجتمع دیگر نیز با پیشرفت فیزیکی10 تا 40 درصد دردست احداث است و شش مجتمع نیز در مراحل استعلام مربوطه هستند.
وی افزود: مجتمع خدماتی رفاهی "سعادت گستر" هجدهمین مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی است که در طول سال‌های اخیر برای تجهیز محورهای ارتباطی استان به امکانات لازم رفاهی، عبادی و تعمیرگاهی در حاشیه بزرگراه پرتردد و شریانی خلیج فارس در کیلومتر 24 برازجان به بوشهر ساخته می‌شود.
رضا علم افزود: این مجتمع با مشارکت بخش خصوصی و استفاده از تسهیلات بانکی در زمینی به مساحت12هزار و 600 متر مربع احداث می‌شود که در فاز نخست با اعتبار پنج میلیارد ریال شامل جایگاه عرضه سوخت، رستوران، تعمیرگاه و توقف‌گاه خودروهای سبک و سنگین است.
فرماندار بوشهر نیز گفت: با توجه به افزایش تردد در محورهای ارتباطی استان و کمبود مراکز خدماتی و رفاهی در حاشیه این محورها احداث اینگونه مجتمع‌ها با رعایت اصول ایمنی و با در نظر گرفتن معماری بوشهر ضروری است.
جعفر پورکبگانی با تاکید بر مشارکت بیشتر بخش خصوصی در ساخت مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی افزود: با بهره‌برداری از این مجتمع در آینده نزدیک، زمینه و امکانات لازم رفاهی، عبادی و تعمیرگاهی برای نمازگزاران، رانندگان، مسافران و گردشگران داخلی و خارجی فراهم شود.
عملیات اجرایی هجدهمین مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی استان بوشهر عصر امروز در آیینی با حضور مسئولان بوشهر در حاشیه بزرگراه خلیج فارس آغاز شد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول