اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمل و نقل استان اردبیل:

10 مجتمع خدماتی و رفاهی در اردبیل ساخته میشود

خبرگزاری فارس: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های‌ اردبیل گفت: هم‌اکنون بیش از 10 مجتمع خدماتی و رفاهی در این استان ‌در دست احداث و اقدام است.

10 مجتمع خدماتی و رفاهی در اردبیل ساخته میشود
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی رحمتی عصر امروز در جریان بازدید از تعدادی از طرح‌های خدماتی و رفاهی بین‌راهی در محورهای مواصلاتی اردبیل اظهار داشت: برای هفت مجتمع جدید موافقت اصولی صادر شده و تعداد چهار مجتمع نیز در محور اردبیل – آستارا، اردبیل – سراب، مشگین‌شهر – اهر و مشگین‌شهر – اردبیل ارایه خدمات می‌کنند.
وی یکی از بزرگ‌ترین مجتمع‌های خدماتی و رفاهی اردبیل را مجتمع سحر در 98 کیلومتری محور اردبیل – پارس‌آباد اعلام کرد و افزود: برای احداث این مجتمع بیش از 1.5 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده که همزمان با هفته دولت به بهره‌برداری رسید.
رحمتی خاطر نشان کرد: این مجتمع توسط بخش خصوصی در 11 هکتار شامل فضای سبز، قسمت اداری و رفاهی شامل رستوران و نمازخانه، سرویس‌های بهداشتی و سایه‌بان احداث شده و در اختیار اهالی و مسافران و گردشگران قرار گرفته است.
این مقام مسئول در ادامه به حمایت‌های اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان برای احداث مجتمع‌های بین‌راهی اشاره کرد و ادامه داد: ‌این اداره کل همکاری مستمر و همه‌جانبه خود با سرمایه‌گذاران را وظیفه اصلی و رسالت واقعی می‌داند و در این زمینه از هیچ کوشش و تلاشی دریغ نمی‌کند.
وی اضافه کرد: در این راستا بیش از 60 میلیون تومان برای تشویق و ایجاد رمپ‌های ورودی و خروجی محوطه به این مجتمع به صورت بلاعوض کمک شده است.
رحمتی هدف از اجرای این مجتمع‌ها را بسترسازی مناسب برای حمل و نقل شایسته، ایجاد فضای مناسب و امن برای مسافران و گردشگران و ارایه خدمات متمرکز به رانندگان اعلام کرد.
به گزارش فارس، مدیرکل حمل و نقل استان اردبیل اظهار امیدواری کرد در گذشته امکانات خدماتی و رفاهی بین‌راهی با حجم راه‌های کشور متناسب نبود و مسافران و رانندگان نمی‌توانستند در طول مسیر از امکانات استفاده کنند که در این زمینه احداث مجتمع‌های خدماتی و بین‌راهی در سرلوحه برنامه‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قرار گرفت.
رحمتی در ادامه گفت:‌ فراهم کردن آسایش و رفاه بیشتر رانندگان و مسافران از طریق ارایه خدمات متمرکز مناسب از ویژگی‌ها و شاخصه‌های احداث مجتمع‌های خدماتی و رفاهی بین‌راهی است.
وی فراهم‌سازی امکانات مناسب برای اقامه نماز، گسترش فرهنگ اسلامی، دینی، کاهش مزاحمت‌های ترافیکی، ‌روان شدن ترافیک جاده‌ها،‌ ایجاد بسترهای مناسب اشتغالزایی و جلوگیری از آلودگی‌های زیست‌محیطی در کنار تقویت جاذبه‌های توریستی و گردشگری از جمله مزایای این طرح است.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول