اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان استانی صورت گرفت؛

کلنگ‌زنی مجتمع خدماتی رفاهی شهر شادی در زنجان

خبرگزاری فارس: کلنگ‌زنی مجتمع خدماتی رفاهی شهر شادی پارسیان با حضور مسئولان استان زنجان انجام شد.

کلنگ‌زنی مجتمع خدماتی رفاهی شهر شادی در زنجان
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، احداث مجتمع خدماتی رفاهی شهر شادی پارسیان به مناسبت هفته دولت آغاز شد.
مجموعه توریستی، تفریحی و ورزشی شهر شادی پارسیان زنجان در 22 کیلومتری زنجان و در زمینی به مساحت 30 هکتار در دو لاین شمالی و جنوبی جاده زنجان- تهران احداث می‌شود.
با افتتاح مجموعه توریستی، تفریحی و ورزشی شهر شادی پارسیان زنجان که در حدود 95 میلیارد ریال برای آن سرمایه‌گذاری می‌شود، برای 300 نفر نیز اشتغالزایی صورت می‌گیرد.
از امکانات پیش‌بینی شده برای مجموعه توریستی، تفریحی و ورزشی شهر شادی پارسیان زنجان باند بالگرد برای امداد مصدومان جاده‌ای، متل 70 تختخوابی، رستوران، کافی شاپ، باغ مشاهیر، باغ پرندگان، پارکینگ، امکانات ورزشی، پمپ‌های گاز، گازوئیل و بنزین و سیستم اتو بانک در دل مجموعه است.
از اهداف احداث این مجموعه ضمن سرویس دهی به مسافران عبوری جذب گردشگر اعلام شده است.
از دیگر توانمندی‌های مجموعه توریستی، تفریحی و ورزشی شهر شادی پارسیان زنجان ارائه خدمات و امکانات رفاهی تفریحی ویژه به معلولان تحت لیسانس استانداردهای اروپایی از کشور آلمان است.
فاز نخست مجموعه توریستی، تفریحی و ورزشی شهر شادی پارسیان زنجان طی هشت ماه آینده یعنی خرداد ماه سال 90 به بهره‌برداری می‌رسد.
استاندار زنجان در مراسم کلنگ‌زنی توریستی، تفریحی و ورزشی شهر شادی پارسیان زنجان با اشاره به مدت کوتاه مسئولیت شهید رجایی گفت: باورها و ساده‌زیستی او موجب ماندگاری یاد و نام او شده است.
محمد رئوفی‌نژاد با اشاره به خدمات دولت‌های پیشین در راستای آبادانی کشور ادامه داد: آمار و ارقام حکایت از تسریع روند آبادانی کشور در دوران دولت نهم و دهم دارد.
وی احداث مجموعه‌های تفریحی را در راستای ایجاد امنیت و رفاه و همچنین جذب توریست اعلام کرد و افزود: این گروه سرمایه‌گذاری‌ها در گرو ایجاد بستر مناسب برای ورود سرمایه به منطقه است.
استاندار تاکید کرد: ورود و توقف سرمایه برای عملیاتی شدن طرح‌ها امنیت نسبی را لازم دارد.
وی با اشاره به اینکه یکی از کارهای مورد تاکید برای سرمایه‌گذاری در استان ایجاد مجتمع‌های رفاهی بین راهی است، گفت: در محورهای مختلف استان 54 مجتمع خدماتی- رفاهی وجود دارد.
رئوفی‌نژاد همه محورهای مواصلاتی استان را مهم دانست و تاکید کرد: محور زنجان- قزوین و زنجان- میانه از مهم‌ترین جاده‌های حوزه استحفاظی استان محسوب می‌شوند، که باید ایمن‌سازی شوند.
وی منطقه احداث مجموعه توریستی، تفریحی و ورزشی شهر شادی پارسیان زنجان را از مناطق مهم اعلام و تصریح کرد: در این منطقه بزرگ‌ترین پایگاه امداد و نجات شما‌ل‌غرب کشور احداث می‌شود که با انتقال عوارضی به این منطقه در مجموع بیش از 100 هکتار مجموعه در این منطقه ایجاد می‌شود.
استاندار زنجان تاکید کرد: انتقال عوارضی به این منطقه اهمیت آن را چند برابر کرده و با تکمیل همه امکانات پیش‌بینی شده در واقع یک شهرک در این منطقه ایجاد می‌شود.
وی کیلومتر 22 محور زنجان- قزوین را یکی از مشکل‌ترین محورها در فصول سرد استان معرفی کرد و گفت: با احداث این مجموعه در واقع ایمنی محور افزایش می‌یابد.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول