اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان:

14 مجتمع خدماتی – رفاهی زنجان آماده بهره‌برداری است

خبرگزاری فارس: مدیر‌کل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان با اشاره به اینکه 14 مجتمع خدماتی- رفاهی در محورهای استان در آستانه بهره‌برداری قرار دارد، گفت: 13 مجموعه خدماتی- رفاهی نیز در محورهای استان نیز در دست ساخت است.

14 مجتمع خدماتی – رفاهی زنجان آماده بهره‌برداری است
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، عبدالحسین علی‌اکبری شامگاه شنبه در مراسم کلنگ‌زنی مجموعه توریستی، تفریحی و ورزشی شهر شادی پارسیان زنجان اظهار داشت: دریافت تسهیلات بانکی از مهم‌ترین مسائل احداث مجتمع‌های خدماتی- رفاهی محسوب می‌شود.
وی با اشاره به اینکه جاده‌های دسترسی به مجتمع‌های خدماتی- رفاهی توسط مسئولان راه و ترابری آسفالت می‌شود، از اختصاص منابع ملی برای این امر خبر داد.
مدیر‌کل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان احداث مجتمع خدماتی- رفاهی را در این منطقه از برنامه‌های افتتاح آزاد راه زنجان- قزوین در سال 76 عنوان و تصریح کرد: این کار به دلایلی از جمله تغییر سیاست‌های سرمایه‌گذار انجام نشد.
وی با حساس خواندن نقطه مذکور به لحاظ کولاک و یخبندان در فصول سرد سال تاکید کرد: با احداث مجتمع خدماتی - رفاهی در این منطقه یعنی 22 کیلومتری محور زنجان- قزوین ایمنی محور نیز ارتقا می‌یابد.
علی‌اکبری اضافه کرد: با  احداث مجتمع خدماتی رفاهی درآمد سرانه استان زنجان افزایش می‌یابد.
وی با اشاره به افزایش ترافیک 20 تا 30 درصدی در آزادراه زنجان- قزوین طی چند سال تصریح کرد: در برخی روزها از این محور 30 هزار خودرو عبور می‌کند، که احداث مجموعه خدماتی رفاهی ضمن سرویس‌دهی به مسافران موجبات ا ایمنی لازم برای آن را نیز فراهم می‌کند.
در ادامه این مراسم مدیر‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان احداث مجموعه‌های خدماتی- رفاهی را در راستای ارائه خدمات به مسافران عبوری و گردشگران دانست و گفت: این سازمان در راستای اطلاع رسانی از وجود این مجتمع‌ها هزینه‌هایی را متقبل شده است.
یحیی نقی‌زاده محجوب با اشاره به موقعیت خاص استان زنجان تصریح کرد: این استان در مسیر عبوری بین 10 استان قرار گرفته است، که ظرفیت مطلوبی برای این استان محسوب می‌شود.
وی احداث مجتمع‌های خدماتی رفاهی را موجب جذب گردشگر و توقف آنها در استان دانست و گفت: انجام این سرمایه‌گذاری‌های موجبات جذب سرمایه‌گذاری‌های جنبی را برای استان زنجان فراهم می‌کند.
فخرالدین فیض سرمایه‌گذار طرح در این مراسم ضمن ارائه مشخصات طرح خواستار رفع مشکلات زیرساختی موجود در منطقه از جمله تلفن، انشعاب گاز، حفر چاه آب شد و گفت: سرمایه‌گذاران این طرح از مسئولان درخواست کمک برای رفع شدن بروکراسی‌های رایج را دارند.
وی همچنین آسفالت کردن ورودی و خروجی مجموعه را توسط راه و ترابری استان خواستار شد و افزود: عوارضی نیز باید به این مجموعه انتقال یابد.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول