اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مقامات ارشد کشوری

پروژه‌های ملی راه و شهرسازی خراسان‌شمالی افتتاح می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌شمالی از افتتاح پروژه‌های ملی راه و شهرسازی در این استان با حضور مقامات ارشد کشوری خبر داد.

پروژه‌های ملی راه و شهرسازی خراسان‌شمالی افتتاح می‌شوند

عطاءالله قادری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد، افتتاح 9 هزار مسکن مهر در شهرهای بالا و زیر 25 هزار نفر جمعیت، بزرگراه بجنورد - شیروان به طول 25 کیلومتر، روکش آسفالت، روشنایی محور بجنورد به بوستان ملی باباامان به طول 9 کیلومتر، ساختمان‌های اداره کل زندان‌ها، ثبت احوال، راه و شهرسازی را از جمله پروژه‌هایی دانست که اواخر شهریور امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی همچنین افتتاح پروژه آسفالت راه روستایی به طول 100 کیلومتر را از دیگر پروژه‌های افتتاحی در این سفر عنوان کرد و گفت: در صورت تجهیز بیمارستان فاروج از سوی دانشگاه علوم پزشکی استان این مرکز نیز در این سفر به بهره‌برداری خواهد رسید.

قادری در ادامه از آغاز اجرای عملیات هفت پروژه تجمیع شده راه روستایی جمعاً به طول 240 کیلومتر خبر داد و افزود: مناقصه پروژه‌های آسفالت راه روستایی برگزار شده و عملیات بهسازی و آسفالت به زودی در استان آغاز می‌شود.

وی اظهار کرد: چنانچه نمایندگان مجلس، استانداری و اصحاب رسانه با اداره کل راه و شهرسازی همکاری کنند، در صورت افزایش اعتبارات استانی، سهم استان از مرکز نیز افزایش خواهد یافت.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌شمالی تصریح کرد: این اداره کل سعی دارد طی دو سال آینده 800 الی هزار میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات ملی و استانی برای بهسازی و آسفالت راه روستایی اخذ کند.

وی همچنین با اشاره به اجرای پروژه محور بجنورد- جنگل گلستان، گفت: با تکمیل این پروژه همه نقاط حادثه‌خیز این محور حذف شده و بسیاری از مشکلات ترافیکی این محور نیز رفع می‌شود.

قادری خاطرنشان کرد: پروژه بزرگراه بجنورد – جنگل گلستان از پروژه‌های کلیدی، توسعه‌ای و زیربنایی استان است که با بهره‌برداری از این پروژه، شاخص‌های رشد بخش‌های صنعت، کشاورزی، خدماتی و دانشگاهی این استان ارتقا می‌یابد.

انتهای پیام/20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول