اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط آیت‏الله مکارم‏شیرازی صورت می‌گیرد

افتتاح مجتمع خیریه ابراهیمی در دماوند

خبرگزاری فارس: مجتمع خیریه حاج اکبر ابراهیمی به دست آیت‏الله مکارم‏شیرازی، مرجع عالی قدر شیعه در دماوند افتتاح می‏شود.

افتتاح مجتمع خیریه ابراهیمی در دماوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، فرماندار شهرستان دماوند ظهر امروز در بازدید از مجتمع خیریه خیر بزرگ مدرسه‏ساز، حاج اکبر ابراهیمی گفت: این مجتمع خیریه که با هدف سرپرستی از ایتام بنا نهاده شده، در کشور به عنوان یک نمونه مطرح خواهد شد.

علی‏رضا قاسمی‏فرزاد به خدمات خیرخواهانه حاج اکبر ابراهیمی اشاره کرد و افزود: وی از خیران بزرگ کشور هستند که 86 مدرسه در ایران و یک مدرسه در نجف اشرف ساخته است.

وی با اشاره به مجتمع خیریه نگهداری از ایتام و کودکان بی‏سرپرست که توسط این خیر ساخته شده، اظهار داشت: این مجتمع در باغ شخصی وی که اوایل انقلاب خریداری شده بود و در دو سال قبل وقف شد و  با هدف نگهداری از کودکان چهار تا شش ساله احداث شده است.

فرماندار شهرستان دماوند افزود: این مجتمع که به دست پرخیر و برکت مرجع عالی‏قدر شیعه، حضرت آیت‏الله العظمی مکارم شیرازی بنیان نهاده شده است، به یاری خداوند پس از ایام ماه مبارک رمضان توسط وی مورد بهره‏برداری رسمی قرار خواهد گرفت.

قاسمی‏فرزاد به برخی شرایط و ویژگی‏های این مجتمع اشاره کرد و بیان داشت: این مجتمع قرار است از میان کودکانی که شرایط لازم را داشته باشد، از دوران کودکی تا اتمام تحصیلات دانشگاهی حمایت کامل کند.

وی ضمن قدردانی از زحمات حاج اکبر ابراهیمی در توجه به این امر خداپسندانه گفت: در کنار این خیر بزرگ، همه مسئولان استانی و شهرستانی کمک‏های صادقانه‏ای برای برپایی و راه‏اندازی این مجتمع داشتند که لازم است این حمایت‏ها همچنان ادامه داشته باشد.

فرماندار شهرستان دماوند بیان داشت: این فضا به عنوان نمونه در کشور مطرح خواهد شد و خواهد درخشید و این افتخاری برای اهالی شهرستان دماوند است که این خیر بزرگ از اهالی این شهرستان بوده و توانسته نام نیک خود را در اوراق زرین تاریخ ثبت کند.

انتهای پیام/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول