اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان:

دانشگاه علوم پزشکی کاشان 25 ساله شد

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان از برگزاری مراسم جشن 25 سالگی این دانشگاه در آینده نزدیک خبر داد.

دانشگاه علوم پزشکی کاشان 25 ساله شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان محمدحسین اعرابی سه‌شنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی کاشان با ربع قرن تجربه و فعالیت به عنوان یکی از دانشگاه‌های مطرح تیپ 2 محسوب می‌شود که در خارج از مرکز استان فعالیت دارد.

وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی کاشان در حال حاضر تنها دانشگاه خارج از مرکز استان است که 10 دستیار دارد و تربیت 10 رشته دستیاری را نیز بر عهده دارد.

این مسئول با اشاره به اینکه دانشگاه علوم پزشکی از جهت هیئت علمی و اساتید از خیلی دانشگاه‌های مراکز استان‌ها نیز بالاتر است، بیان کرد: دانشگاه علوم پزشکی کاشان با ربع قرن قدمت و تجربه به عنوان یکی از دانشگاه‌های مطرح خارج از مرکز استان محسوب می‌شود.

اعرابی خاطرنشان کرد: طی مدت 25 سال گذشته 11 هزار دانش‌آموخته از دانشگاه علوم پزشکی کاشان فارغ‌التحصیل شده‌اند.

وی یادآور شد: دانشگاه علوم پزشکی کاشان در حال حاضر 110 عضو هیئت علمی و 500 دانشجو پزشکی در حال تحصیل در این دانشگاه فعالیت دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان در ادامه با تبریک روز خبرنگار، یاد و خاطره شهید صارمی و رشادت و جانبازی‌های خبرنگاران در هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشت و افزود: خبرنگاران همانگونه که در انتقال فرهنگ جبهه و جنگ به دنیا از جان خود گذشتند امروز نیز در عرصه تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمن همین رسالت را بر دوش دارند و باید جهادگونه در این عرصه فعالیت کنند.

اعرابی همچنین پیش‌بینی مسائل و حوادث را یکی از ویژگی‌های خبرنگاران فعال در عرصه اطلاع‌رسانی دانست و تأکید کرد: خبرنگاران با پیش‌بینی وقایع و حوادث باید آن را به مدیران جامعه انتقال دهند.

وی انعکاس رخدادهای بخش بهداشت و سلامت را به شمشیر دو لبه تشبیه کرد و بیان داشت: سهل‌انگاری در دقت و صحت اخبار در این حوزه خطرات و عواقب جبران‌ناپذیری به دنبال دارد و جو روانی منفی را در جامعه ایجاد می‌کند.

به گفته وی در انعکاس اخبار حوزه سلامت باید دقت و وسواس بیشتری برای صحت و سقم آن داشت تا موجب تشویش اذهان عمومی جامعه نشود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان در ادامه تأثیر همکاری خبرنگاران در ارتقای سلامت در جامعه را انکارناپذیر خواند و انعکاس اخبار شفاف و صحیح را جزو وظایف خبرنگاران دانست.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول