اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم تاکید کرد

بهره‌مندی دانشگاه‌های استان از ظرفیت‌های ویژه قم

خبرگزاری فارس: استاندار قم با اشاره به ظرفیت‌های فرهنگی قم، بر لزوم تلاش دانشگاه‌های استان برای بهره‌مندی از این ظرفیت‌های ویژه تاکید کرد.

بهره‌مندی دانشگاه‌های استان از ظرفیت‌های ویژه قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، کرم‌رضا پیریایی در دیدار هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم، بررسی مسائل عمومی و اختصاصی دانشگاه‌های استان و تعیین اولویت‌های این حوزه را از مهم‌ترین اهداف برگزاری سلسله نشست‌های خود با مسئولان مراکز آموزش عالی استان برشمرد و تصریح کرد: دستیابی به اطلاعات دقیق و جامع از وضعیت موجود مراکز دانشگاهی و ترسیم افق آینده استان در این بخش رویکرد مهم در تشکیل این جلسات است.

وی با تاکید بر لزوم حضور و مشارکت فعال مجموعه‌های علمی استان در عرصه‌های مختلف تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری، گفت: در این راستا، مشارکت دادن دانشگاه‌ها در چرخه پژوهشی و تحقیقاتی استان، از موضوعات مهمی است که باید مدنظر قرار گیرد.

استاندار قم همچنین با اشاره به اعلام آمادگی مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی قم در کمک به احداث آزمایشگاه جامع تخصصی و بیمارستان آموزشی اختصاصی این دانشگاه، بررسی راهکارهای امکان مشارکت استان در این دو طرح را خواستار شد.

وی وجود حرم مطهر کریمه اهل بیت، حوزه بزرگ علمیه، مراجع عظام تقلید و علما را از ظرفیت‌های ویژه فرهنگی قم برشمرد و خاطر نشان کرد: دانشگاه‌های استان باید تلاش مضاعفی را برای بهره‌مندی از این ظرفیت‌ها داشته باشند.

در این جلسه دکتر قاسمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم و حجت‌الاسلام رحیمیان مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد گزارشی از فعالیت‌های این مرکز ارائه کردند.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول