اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شرکت مخابرات ملایر خبر داد

افتتاح 5 طرح مخابراتی همزمان با هفته دولت در ملایر

خبرگزاری فارس: رئیس شرکت مخابرات شهرستان ملایر از افتتاح پنج طرح مخابراتی همزمان با هفته دولت در ملایر خبر داد.

افتتاح 5 طرح مخابراتی همزمان با هفته دولت در ملایر

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، محمدرضا تاجوک ظهر امروز در جمع خبرنگاران در ملایر با بیان اینکه از ابتدای انقلاب اسلامی شاهد پیشرفت‌های زیادی در طرح‌های مخابراتی کشور بوده‌ایم افزود: اوج پیشرفت این طرح‌ها در دولت نهم و دهم بوده است.

وی اظهار داشت: تا قبل از دولت نهم تنها 60 روستای شهرستان ملایر دارای تلفن ثابت بودند در حالی که امروز هر 208 روستای دارای سکنه در شهرستان ملایر از نعمت تلفن ثابت بهره‌مند هستند.

رئیس شرکت مخابرات شهرستان ملایر عنوان داشت: در حال حاضر 88 هزار مشترک تلفن ثابت در شهرستان ملایر وجود دارد و این در حالی است که تا قبل از دولت نهم این تعداد تنها 56 هزار مشترک بوده است.

وی از تعداد 73 آنتن BTS در شهرستان ملایر خبر داد و گفت: این تعداد تا قبل از سال 84 نیز 11 مورد بوده است.

تاجوک در ادامه از فعالیت 71 دفتر آی سی تی روستایی در شهرستان ملایر خبر داد و اظهار داشت: همه این دفاتر در دولت نهم و دهم ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر شهرستان ملایر از 669 کیلومتر فیبر نوری برخوردار است، گفت: قبل از دولت نهم نیز تنها 250 کیلومتر فیبر نوری در شهرستان فعال بوده است.

رئیس شرکت مخابرات شهرستان ملایر تعداد مشترکین ADSL را نیز 2 هزار و 584 مشترک عنوان کرد و گفت: همه این مشترکین از سال 84 به بعد از این فناوری بهره‌مند شدند.

وی در ادامه از افتتاح پنج طرح مخابراتی با اعتباری بالغ بر 227 میلیون تومان همزمان با هفته دولت در ملایر خبر داد و تصریح کرد: این طرح‌ها شامل افتتاح آنتن بی تی اس تلفن همراه شهرک ولیعصر 2 و بلوار شقایق با اعتبار 110 میلیون تومان، و همزمان کافوی نوری AB/WI دانشگاه ملایر با ظرفیت 60 شماره و اعتباری بالغ بر 10 میلیون تومان، تعویض و توسعه کافوی نوری شهرک ولیعصر با ظرفیت 3 هزار شماره با اعتباری بالغ بر 75 میلیون تومان، اینترنت پرسرعت شهرک مدنی با ظرفیت 256 پورت و اعتباری بالغ بر 30 میلیون تومان و اینترنت پرسرعت مرکز انوج با ظرفیت 16 پورت و اعتباری بالغ بر 2 میلیون تومان است.

تاجوک در پایان از اجرای طرح سیم کارت رایگان دانش‌آموزی همراه اول خبر داد و افزود: دانش‌آموزان هفت تا 18 سال به همراه یکی از والدین خود می‌توانند با در دست داشتن شناسنامه، کارت ملی و کپی آن به دفاتر خدمات ارتباطی مراجعه کنند و نسبت به دریافت سیم‌ کارت رایگان همراه اول که شامل 200 پیامک رایگان و 20 دقیقه مکالمه رایگان است اقدام کنند.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول