اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از ابلاغ حکم از سوی فدراسیون صورت گرفت

نخستین روز کاری سرپرست جدید هیئت کشتی

خبرگزاری فارس: سرپرست جدید هیئت کشتی استان اصفهان از امروز فعالیت رسمی خود را در این هیئت آغاز کرد.

نخستین روز کاری سرپرست جدید هیئت کشتی

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، پس از تغییراتی که در هیئت کشتی استان اصفهان صورت گرفت، سید علی میرواحدی به‌عنوان سرپرست جدید هیئت کشتی استان اصفهان انتخاب شد.

بر این اساس قرار بود سرپرست جدید هیئت پس از برگزاری مراسم تودیع و معارفه،مسئولیت جدید را بر عهده بگیرد اما به دلیل در پیش بودن مسابقات لیگ باشگاه‌های دسته اول کشور که روز جمعه برگزار شده و تیم ماهان میزبان نماینده مازندران است، میرواحدی از امروز به طور رسمی فعالیت خود را در هیئت کشتی آغاز کرد.

سرپرست جدید هیئت کشتی استان اصفهان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان هنوز زمان مراسم تودیع و معارفه را مشخص نکرده است اما امروز در محل دفتر هیئت حضور یافتم.

سید علی میرواحدی ادامه داد: هماهنگی‌های لازم برای میزبانی مسابقه لیگ دسته یک کشتی صورت گرفته و امیدوارم بتوانیم این مسابقه را به نحو احسن برگزار کنیم.

به گزارش فارس، در طول چهار سال گذشته داود شیران ریاست هیئت کشتی استان اصفهان را بر عهده داشت اما با پایان یافتن دوره ریاست وی، سرپرست جدیدی برای هیئت معرفی شد تا زمینه را برای برگزاری مجمع انتخاباتی فراهم کند.

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول