اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو سابق تیم ملی کشتی آزاد:

استعدادیابی بی‌نظیری در کشتی انجام می‌شود

خبرگزاری فارس: قهرمان سابق تیم ملی کشتی آزاد ایران گفت: استعدادیابی‌ کشتی‌گیران جوان در سطح استان تهران بی‌نظیر است و اثرات خود را تا هشت سال آینده با معرفی قهرمانان متعدد در این رشته نشان می‌دهد.

استعدادیابی بی‌نظیری در کشتی انجام می‌شود

پژمان درستکار در حاشیه مراسم تجلیل از قهرمان کشتی فرنگی وزن 55 کیلوگرم المپیک لندن در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران بیان داشت: ورزش کشتی، ورزش اول کشور است.

قهرمان اسبق کشتی آزاد افزود: ورزش کشتی در شهرداری تهران هم پیگیری می‌شود و مسابقات معتبری نظیر مسابقات کشتی جام محلات استان تهران نیز برگزار می‌شود و نفرات برتر به مسابقات کشوری راه پیدا می‌کنند.

اقدامات مناسب کشتی در سطح استان تهران

وی در ادامه یادآور شد: اعزام تیم‌های پایه به مسابقات مختلف، ساخت 12 خانه کشتی و استعدادیابی مناسب در استان تهران از کارهای بی‌نظیر انجام شده هستند و مطمئنم اثرات خود را در عشت سال آینده در معرض نمایش می‌گذارد.

درستکار در ارتباط با ساخت خانه‌های کشتی اظهار داشت: تعداد این سالن‌ها به 12 عدد می‌رسد و به‌صورت کاملا بین‌المللی ساخته شده‌اند و اگر حمایت‌های لازم از طرف مسئولان انجام بگیرد شاهد شکوفایی ورزش کشتی در سطح استان تهران می‌شویم.

نیم‌نگاهی به زندگی ورزشی درستکار

پژمان درستکار متولد سال 1355، کشتی‌گیر آزادکار ایرانی و دارای دو مدال طلای قهرمانی آسیا در سال‌های 2001 و 2003 است.

درستکار در قهرمانی جهان 1998 تهران در وزن 76 کیلوگرم به مقام چهارم رسید. در بازی‌های آسیایی 2002 بوسانت در 84 کیلوگرم به مقام پنجم رسید و در المپیک 2000 سیدنی در 76 کیلوگرم با شکست از گنادی لالیف قزاق و پیروزی بر مونخ‌ بایار مغول به مقام دوازدهمی بسنده کرد.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول