اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برترین مربی کشتی سال 2009 جهان:

مرحوم تختی نمک کشتی ایران است

خبرگزاری فارس: برترین مربی کشتی سال 2009 جهان با تاکید بر خصلت پهلوانی در ورزش گفت: پهلوانی‌ مانند مرحوم تختی که نمک کشتی ایران است، ورزش را برای خدا انجام می‌دهد.

مرحوم تختی نمک کشتی ایران است

عبدالله زارع در حاشیه مراسم تجلیل از نابغه کشتی فرنگی جهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: هر مربی زحمت می‌کشد و منتظر حاصل زحمات خود می‌ماند، من هم جزو همان مربی‌ها هستم.

برترین مربی کشتی سال 2009 جهان افزود:وقتی حمید با آن همه رشادت و دلاوری کشتی گرفت و نخستین نفری بود که کشتی فرنگی ایران را در المپیک صاحب مدال طلا کرد و باعث افتخار من، پدر و مادر خود، شهر و مملکتش شد.

پهلوانان برای خدا و قهرمانان برای شکست سایر حریفان ورزش می‌کنند

نخستین مربی دارنده طلای مسابقات کشتی المپیک در ارتباط با تفاوت بین قهرمان و پهلوان گفت: پهلوان‌ مانند مرحوم تختی که نمک کشتی ایران است ورزش را برای خدا انجام می‌دهد اما قهرمان برای شکست سایر حریفان رقابت می‌کند.

بهترین مربی کشتی سال 2009 جهان در پاسخ به اینکه سوریان قهرمان است یا پهلوان گفت: حمید قهرمان قهرمانان است چرا که دارنده پنج مدال طلای جهان و یک طلای مسابقات المپیک است و در گرفتن مدال طلای المپیک در کشتی فرنگی رکوردشکنی کرد.

ورزش شهرری پیشرفت کرده است

وی در مقایسه امکانات فعلی کشتی با گذشته بیان داشت: به‌طور قطع امکانات امروزه بیشتر شده و اکنون 10 زمین چمن طبیعی و مصنوعی و چندین مجموعه ورزشی چند منظوره در شهرری داریم در حالی که قدیم یک زورخانه بیشتر نداشتیم و این خود بیانگر پیشرفت ورزش در این منطقه است.

زارع به‌عنوان پیشکسوت کشتی شهرستان ری از مسئولان خواست تا با توجه به درآمد زیاد شهرداری به ورزش مناطق مختلف کمک بیشتری صورت بگیرد تا شاهد پیشرفت ورزش باشیم.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول