اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کشتی‌گیر آزادکار تیم فولاد ماهان:

برای لیگ برتر کشتی تیم خوبی می‌بندیم

خبرگزاری فارس: کشتی‌گیر آزادکار تیم فولاد ماهان گفت: مسئولان باشگاه فولادماهان قصد دارند برای حضور در لیگ برتر کشتی تیم خوبی را آماده کنند.

برای لیگ برتر کشتی تیم خوبی می‌بندیم

جلیل لشنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به کشتی خودش در برابر کشتی‌گیر تیم موسسه مالی و اعتباری فردوسی مازندران اظهار کرد: بدنم آمادگی لازم را برای کشتی در برابر حریف مازندرانی نداشت و کشتی سختی را برگزار کردم، اما خوشبختانه توانستم این دیدار را با برد پشت سر بگذارم و با برد از میدان خارج شوم.

وی تاکید کرد: تیم کشتی مازندران پس از تیم ما در رده دوم جدول رده‌بندی قرار دارد و در دیدار برابر ما تیم خود را تقویت کرده و از کشتی گیران جوانی در ترکیب خود سود می‌برد.

کشتی‌گیر آزادکار تیم فولاد ماهان ادامه داد: سه هفته تا پایان لیگ باقی مانده و با مربیان خوبی که داریم به طور حتم به لیگ برتر صعود می‌کنیم.

وی تصریح کرد: اگر بتوانیم کشتی خود را در تیم کشتی قوچان با برد پشت سر بگذاریم به طور حتم به لیگ برتر کشتی ایران صعود می‌کنیم.

لشنی افزود: مسئولان باشگاه فولاد ماهان قصد دارند برای حضور در لیگ برتر تیم خوبی را آماده و روانه مسابقات کنند.

انتهای پیام/ی30/ط4001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول