اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بندرعباس:

طرح مهر کشاورزی زیربنای توسعه پایدار روستاهاست

خبرگزاری فارس: فرماندار بندرعباس گفت: طرح مهر کشاورزی زیربنای توسعه پایدار روستاها است.

طرح مهر کشاورزی زیربنای توسعه پایدار روستاهاست

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، عباس امینی‌زاده پیش از ظهر امروز در بازدید از روستاهای دشت، کوران و مهدی‌آباد شهرستان بندرعباس اظهار داشت: دولت فرصت خوبی برای اشتغال جوانان در روستاها فراهم کرده که باید از آن استفاده کرد.

وی افزود: دولت بر اجرای طرح مصمم بوده و تسهیلات مناسبی برای متقاضیان در نظر گرفته است که از طریق اداره جهاد کشاورزی و بانک‌های عامل به متقاضیان واگذار می‌شود.

فرماندار بندرعباس ادامه داد: از هر طرحی که بتوان در قالب کشاورزی گنجاند مانند دامداری، کشاورزی، باغبانی و مرغداری حمایت می‌کنیم.

امینی‌زاده اضافه کرد: برای برطرف کردن مشکلات مردم در زمینه دریافت وام نیز از هیچ کمکی فروگذار نخواهیم کرد. 

وی با اشاره به مشکلات روستاهای ذکر شده، افزود: عملیات احداث راه روستایی آسفالته از سال 90 آغاز شده است که امیدواریم طی مدت در نظر گرفته شده به اتمام برسد.

فرماندار بندرعباس تصریح کرد: موضوع معدن سنگ آهن کوران از طریق مراجع رسمی در حال پیگیری بوده و بهترین راه‌حل نیز توسل به قانون است.

امین‌زاده در خصوص مسئله آب روستایی منطقه خاطرنشان کرد: امیدواریم با قول‌هایی که مسئولان اداره آب روستایی استان و شهرستان داده‌اند شاهد برطرف شدن هرچه زوتر مشکلات مردم در این بخش باشیم.

فرماندار بندرعباس در بخش دیگری از سخنان خود گفت: دولت تمام توان خود را برای آبادی‌ روستاها به کار بسته است و قطعا شکوفایی کنونی روستاها با سنوات قبل قابل مقایسه نیست.

وی افزود: توجه دولت به مناطق محروم و روستاها مثال‌زدنی است و مشکلات باقیمانده در سطح روستاها که بیشتر ناشی از عوامل طبیعی است با کمک مسئولان برطرف خواهد شد.

انتهای پیام/ز20

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول