اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌شرقی خبر داد

اعلام آمادگی اتکاء برای خرید دام و محصولات کشاورزی مناطق زلزله‌زده

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌شرقی از اعلام آمادگی نمایندگان سازمان اتکاء وزرات دفاع در استان، برای خرید دام و محصولات کشاورزی بهره‌برداران در مناطق زلزله‌زده استان خبر داد.

اعلام آمادگی اتکاء برای خرید دام و محصولات کشاورزی مناطق زلزله‌زده

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، مسعود محمدیان ظهر امروز در نشست مشترک با نمایندگان سازمان اتکاء وزارت دفاع در استان، با اشاره به اهمیت جلوگیری از افزایش خسارات وارده به احشام موجود در مناطق آسیب‌دیده از حادثه زلزله و حمایت از بهره‌برداران این بخش به عنوان تولیدکنندگان محصولات کشاورزی، گفت: با توافقات انجام یافته با نمایندگان سازمان اتکاء وزارت دفاع در استان، زمینه لازم برای فروش دام سبک، سنگین و محصولات کشاورزی در مناطق آسیب‌دیده شهرستان‌های اهر، هریس و ورزقان به سازمان اتکاء فراهم شد.

وی همچنین از تعامل و توافقات انجام گرفته با نمایندگان سازمان اتکاء وزارت دفاع در استان خبر داد و افزود: این سازمان سه نماینده تام‌الاختیار خود را در شهرستان‌های اهر، هریس و ورزقان به سازمان جهادکشاورزی استان "معاونت بهبود تولیدات دامی" معرفی خواهد کرد تا در شهرستان‌های مربوطه مستقر شوند و در صورت تمایل بهره‌برداران به فروش دام سبک و سنگین و محصولات کشاورزی، نسبت به خریداری آنها اقدام کنند.

محمدیان با تاکید بر اینکه این امر در راستای حمایت از بهره‌برداران و تولیدکنندگان مناطق زلزله‌زده با هدف کاهش خسارات وارده به آنان انجام می‌گیرد، اضافه کرد: اکیپی متشکل از نمایندگان معاونت بهبود تولیدات دامی سازمان، نمایندگان فرمانداری شهرستان‌های اهر، هریس و ورزقان و همچنین نمایندگان سازمان اتکاء با حضور شورای اسلامی روستا یا معتمدان محلی، به قیمت روز نسبت به خرید دام سبک و سنگین و محصولات کشاورزی اقدام می‌کنند.

وی ادامه داد: خرید احشام و محصولات کشاورزی با قیمت روز انجام خواهد یافت و دلیل خرید سازمان اتکاء، کمک به بهره‌برداران مناطق آسیب‌دیده از وقوع زمین‌لرزه است.

محمدیان گفت: بر اساس توافقات انجام یافته، هماهنگی‌های لازم برای اخذ مجوزهای حمل و نقل احشام خریداری شده در داخل استان و یا بین استانی، توسط معاونت بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان انجام خواهد شد.

محمد مختاری نماینده سازمان اتکاء وزارت دفاع در استان نیز در این نشست گفت: به منظور جلوگیری از ورود افراد غیرمسئول و سودجویان فرصت‌طلب به این چرخه، لازم است بهره‌برداران متمایل به فروش دام سبک و سنگین و محصولات کشاورزی، قبل از انجام معاملات با رؤیت کارت شناسایی ممهور به مهر این سازمان، اطمینان لازم از نمایندگی طرف مقابل را حاصل کنند.

انتهای پیام/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول