اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای اجرای طرح توسعه کشاورزی

2560 میلیارد ریال به جهاد کشاورزی تهران اختصاص یافت

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران از اختصاص اعتباری بالغ بر 2 هزار و 560 میلیارد ریال برای اجرای طرح‏های توسعه کشاورزی این استان خبر داد.

2560 میلیارد ریال به جهاد کشاورزی تهران اختصاص یافت

سیدمحمد موسوی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: طرح توسعه کشاورزی بهمن ماه سال 90 توسط هیئت دولت مصوب شد.

وی ادامه داد: در سایه اجرای این طرح در نقاط مختلف ایران نه تنها نیاز غذایی کشور به طور کامل با توان بهره‏برداران داخلی تامین می‏شود، بلکه در گام بعدی بازارهای جهانی در سطحی گسترده هدف محصولات ما قرار می‏گیرند.

موسوی اضافه کرد: از این رو، سال 91 که از سوی رهبر فرزانه انقلاب به سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی مزین شده را باید دوره‏ای استثنایی برای بخش کشاورزی محسوب کرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران افزود: با توجه به اجرای این طرح، اعتباری مناسب در اختیار مجموعه سازمان جهاد کشاورزی استان تهران قرار گرفته است.

وی با اشاره به میزان سود این تسهیلات اعتباری خاطرنشان کرد: سود تسهیلات ارائه شده از سوی دولت در زمینه اجرای طرح توسعه کشاورزی بسیار مناسب و در حد هفت درصد است.

به گفته موسوی اختصاص میزان اعتبار 2 هزار و 560 میلیارد ریال برای اجرای طرح‏های توسعه کشاورزی استان تهران قابل مقایسه با هیچ دوره‏ای نیست.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران ادامه داد: کارمزد دریافتی از تسهیلات کشاورزی در این طرح دارای اختلاف بسیاری با سودهای مشابه در سایر بخش‏هاست.

* پرداخت 500 میلیارد ریال از صندوق سرمایه‏گذاری به کشاورزان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران از پرداخت تسهیلات 500 میلیارد ریالی از محل ﺻﻨﺪوق ﺣﻤﺎﯾﺖ از ﺗﻮﺳﻌﻪ ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ‏ﮔﺬاری در ﺑﺨﺶ ﮐﺸﺎورزی به بهره‏برداران تهرانی خبر داد.

موسوی اظهار داشت: این صندوق حمایتی چندی پیش با حضور مسئولان استانی و کشوری کار خود را آغاز کرد.

وی ادامه داد: خوشبختانه ﺻﻨﺪوق ﺣﻤﺎﯾﺖ از ﺗﻮﺳﻌﻪ ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ‏ﮔﺬاری در ﺑﺨﺶ ﮐﺸﺎورزی استان تهران نزدیک به 117 تشکل کشاورزی را به سرعت گرد خود جمع کرد.

موسوی اضافه کرد: ﺻﻨﺪوق ﺣﻤﺎﯾﺖ از ﺗﻮﺳﻌﻪ ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ‏ﮔﺬاری در ﺑﺨﺶ ﮐﺸﺎورزی استان تهران امور خدمات‏رسانی خود را با داشته اعتباری 40 میلیارد ریالی آغاز کرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران افزود: این صندوق موفق به ارائه تسهیلات اعتباری با کارمزدی مناسب به بهره‏برداران سطوح مختلف کشاورزی شد.

انتهای پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول