اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جهاد کشاورزی خراسان جنوبی خبر داد

معرفی 458 طرح تولیدی کشاورزی به بانک‌های عامل

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: 458 طرح تولیدی و تکمیلی کشاورزی با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد تومان به بانک عامل معرفی شد.

معرفی 458 طرح تولیدی کشاورزی به بانک‌های عامل

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط‌عمومی جهاد کشاورزی خراسان جنوبی، غلامرضا هادربادی در نهمین جلسه کارگروه توسعه بخش کشاورزی استان اظهار کرد: اعتبارات طرح‌های کشاورزی از محل اعتبارات کارگروه توسعه کشاورزی تامین می‌شود.

وی گفت: از محل تسهیلات موضوع این کارگروه تا کنون 458 طرح با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد و 720 میلیون و 600 هزار تومان به بانک عامل معرفی شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی افزود: از این طرح‌ها تعداد 80 طرح بالای 30 میلیون تومان و 378 طرح زیر 30 میلیون تومان است که با اجرای آن  پیش‌بینی می‌شود برای یک‌هزار و 221 نفر شغل ایجاد شود.

هادربادی با بیان اینکه از این تعداد طرح تنها 30 مورد در بانک عامل مصوب شده و رقم پرداختی به طرح‌ها ناچیز است، گفت: امید است که در تصویب و پرداخت تسهیلات در بانک کشاورزی تسریع شود.

وی یادآور شد: 230 میلیارد تومان برای توسعه بخش کشاورزی به استان اختصاص یافته است و ملاک اختصاص تسهیلات از محل کارگروه توسعه بخش کشاورزی استان در سال‌های آینده جذب اعتبار است.

انتهای پیام/و30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول