اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر سابق ستاد راهیان نور کشور:

امروز حاکمیت شهدا بر قلب انسان‌ها به‌ویژه جوانان است

خبرگزاری فارس: دبیر سابق ستاد راهیان نور کشور و از راویان هشت سال دفاع مقدس گفت: امروز حاکمیت شهدا بر قلب انسان‌ها به‌ویژه جوانان است و باید راه آنان را در زندگی خود پیاده کنیم.

امروز حاکمیت شهدا بر قلب انسان‌ها به‌ویژه جوانان است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مراسم وداع با ماه مبارک رمضان با عنوان "شب وداع" بامداد امروز در اردوگاه شهدای علم و فناوری مجتمع فرهنگی طلاییه در منطقه باراجین قزوین برگزار شد.

حسین یکتا در این مراسم با اشاره به‌ویژگی‌های اخلاقی شهدا اظهار کرد: شهدا به خاطر اینکه با امام زمان (عج) صادق بودند، توانستند امروزه قلوب جوانان را فتح کنند.

وی ادامه داد: شهدای هشت سال دفاع مقدس با امام زمانشان رفیق بودند و به ایشان در رفتار صادق بوده و به همین خاطر به جایگاه رفیعی نائل شدند که ما هم باید با درس گرفتن از شهدا ارتباط قلبی خود را با امام زمانمان بیش از پیش تقویت کنیم.

دبیر سابق ستاد راهیان نور کشور با اشاره به سفر یک دختر آمریکایی به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس گفت: شهدا چنان تأثیری بر رفتار این دختر آمریکایی گذاشته بودند که هنگامی که این دختر به آمریکا می‌خواست بازگردد از خادمان‌الشهدا خاک این مناطق را طلب کرده بود.

وی اضافه کرد: دوران دفاع مقدس شهیدی برای اینکه شهوت شهادت بر او غالب نشود پلاک خود را کنده تا اینکه گمنام باشد و برای او حتی تشییع جنازه‌ای هم برگزار نشود.

یکتا خطاب به حاضران در این جلسه ابراز کرد: باید سعی کنیم در ماه رمضان پلاک‌های خودمان را همانند این شهید از سینه‌های خود درآورده و فقط برای رضای خداوند اعمالمان را انجام دهیم.

وی عنوان کرد: در جبهه‌های جنگ یک گریه‌ای حاکم بوده که به گریه انقطاع از دنیا مشهور است.

دبیر سابق ستاد راهیان نور کشور افزود: امروز در شهر قزوین چندین هیئت با هم همدل شدند و در قالب یک مجموعه فرهنگی کار می‌کنند که کسی در این کار عظیم سمتی ندارد و همه برای شهدا کار می‌کنند، در اینجا همه یک‌دل و یک‌رنگ شدند و منیت‌ها از آن‌ها دور شده و همه برای خداوند قدم گذاشته‌اند که باید این فرهنگ را در جامعه اشاعه دهیم.

وی با اشاره به سخنان یکی از عرفا تصریح کرد: یکی از عرفا معتقد بود انقلاب اسلامی تعزیه‌خوانی قبل از ظهور امام عصر (عج) است.

یکتا خاطرنشان کرد: یاری کردن امام زمان (عج) را باید تمرین کنیم و تنها راه آن در تبعیت از ولایت فقیه است.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول