اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید گیلان:

حضور آگاهانه مردم در عرصه‌های مختلف سفارش شهداست

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان گفت: حضور آگاهانه مردم در عرصه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی در وصیتنامه‌های شهدا بسیار سفارش شده است.

حضور آگاهانه مردم در عرصه‌های مختلف سفارش شهداست

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، احمد اسماعیلی بعد از ظهر امروز در مراسم بیعت با شهیدان همزمان با سالروز ورود آزادگان سرافراز به ایران اسلامی در گلزار شهدای این شهر، اظهار کرد: روزهای پنجشنبه هر هفته در گلزار شهدا مراسمی برای ارتباط بین مردم و شهدا برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در طول هر ماه مراسم بیعت با شهیدان با حضور مسئولان توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برگزار می‌شود، تصریح کرد: آزادگان با صبر و استقامت خود درس آزادگی را به ملت ایران آموختند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان با بیان اینکه آزادگان در هشت سال دفاع مقدس با مقاومت خود موجب ناامیدی دشمنان و سرافرازی ملت ایران اسلامی شدند، اضافه کرد: آزادگان با عشق به امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در تمام عرصه‌های علمی و مدیریتی به مردم خدمت می‌کنند که تعداد زیادی از آنها جزو اساتید دانشگاه‌ها در سطح کشور هستند.

وی ادامه داد: تجلیل از آزادگان رسالتی است که در نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اثرگذار است.

اسماعیلی، با تصریح بر اینکه عرصه دفاع مقدس صحنه حضور مردان و زنانی بود که تحت فرمان امام خمینی (ره) توانستند حماسه‌ای به یاد ماندنی را به جای بگذارند، اظهار کرد: هر کشور و ملتی که جوانان ارزشی و انقلابی را به همراه خود داشته باشد جاودان می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: حضور آگاهانه مردم در عرصه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی در وصیتنامه‌های شهدا بسیار سفارش شده است.

این مسئول، با تاکید بر اینکه دشمنان در قالب جنگ نرم و تبلیغات رسانه‌ای حضور مردم در صحنه‌های سیاسی و اجتماعی به ویژه روز جهانی قدس را کم‌رنگ جلوه می‌دهند، یادآور شد: بیداری اسلامی کشورهای منطقه و خاورمیانه نشٱت گرفته از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است.

انتهای پیام/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول