اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی، اجتماعی سپاه نبی‌اکرم(ص):

اقدامات دشمن با مقاومت ملت‌های مرصاد آفرین مواجه می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی، اجتماعی سپاه نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: اقدامات غیرانسانی دشمن با برخورد ملت‌های آزاده و مرصاد آفرین مواجه می‌شود.

اقدامات دشمن با مقاومت ملت‌های مرصاد آفرین مواجه می‌شود

حسن موحد در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: شهدای مرصاد وفادارانی بودند که با میثاق خونین خود جان عزیز خویش را در حساس‌ترین لحظات پای لبیک به فرمان امام(ره) در دفاع از انقلاب و میهن اسلامی گذاشتند‌.

موحد تاکید کرد: شهدای عملیات ظفرمند مرصاد در ابعاد مختلف با شهادت خویش بر سر میثاق خود با امام شهیدان چنان حماسه‌ای آفریدند که دستاورد‌های آن تا ابد جاودانه و با برکت خواهد ماند‌.

وی تصریح کرد : امروز دشمنان با وحشت از دستاورد‌های عملیات غرورآفرین مرصاد جرأت هر‌گونه تهاجم دیگر را به مخیله خود راه نمی‌دهند‌، زیرا ملت ما ملتی با فرهنگ است و با عشق به اهل بیت(ع) حماسه‌های بزرگی خلق کرده است‌.

موحد اظهار کرد: امروز دشمن زبون و جنایتکار و نظام استکباری در رویارویی با این قله سرافراز‌، سنگر‌ها‌ی کلیدی بیشتری را واگذار می‌کند و ملت‌های آزاده جهان‌، رهبری و ملت ایران را به عنوان الگو برای خود می‌دانند.‌

وی ادامه داد: موج بیداری برخاسته در عالم بر علیه زور‌مداران عالم با تأسی از رهنمود‌های پیامبرگونه حضرت امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب رخ داده است و مردم ولایت‌مدار ایران هر روز مرصاد جدیدی می‌آفرینند.

موحد افزود: دشمنان بدانند لجاجت بی‌منطق که هیچ اساس انسانی ندارد با برخورد ملت‌های آزاده و مرصاد آفرین در ادامه حیات ننگین دشمنان مواجه خواهد شد.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه ارض زمین را بنا به وعده‌الهی از آن صالحان‌، مستضعفان و حق‌جویان دانست و خاطرنشان کرد: دشمنان بدانند آزموده را آزمودن خطاست و دشمن با اقدامات غیر‌انسانی زحمت ما را زیاد می‌کند‌.

موحد حرکت انقلاب اسلامی را حرکت فراگیر جهانی دانست و این حرکت را متوقف‌ناشدنی اعلام کرد‌.

وی در پایان گفت: یاد و خاطره شهدای عملیات ظفرمند مرصاد و روز ملی کرمانشاه را گرامی می‌داریم‌، به راستی روز ملی کرمانشاه به افتخار عملیات مرصاد همواره به نام کرمانشاه زنده و پاینده است.

انتهای پیام/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول