اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور امور ایثارگران وزیر فرهنگ و ارشاد:

ترور دانشمندان ایرانی نتیجه مقاومت ملت است

خبرگزاری فارس: مشاور امور ایثارگران وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ترور دانشمندان در نتیجه مقاومت و ایستادگی ملت ایران در دفاع از فرهنگ اسلامی است.

ترور دانشمندان ایرانی نتیجه مقاومت ملت است
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان منصور میر ظهر امروز در آیین تجلیل از خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان در تالار اشراق زاهدان اظهار داشت: ایثارگران و جانبازان در برنامه‌ریزی‌ها، حرکت‌ها و فعالیت‌ها به گونه‌ای عمل می‌کنند که مورد انتظار بوده و این یک امر عادی است.
وی با بیان اینکه ایثارگران و جانبازان حوزه فرهنگ مسئولیت سنگینی در جامعه برعهده دارند، افزود: ایثارگران و جانبازان با فرهنگ و مبانی و ارزش‌های مذهبی و ملی پیوند ناگسستنی دارند.
مشاور امور ایثارگران وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: اکنون در سایه برکت خون شهدا، امنیت و آرامش فضای کشور را فرا گرفته است.
میر خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم در مسیر آزادگان و جانبازان گام برداریم باید وقت صرف شود.
وی به ابراز ارادت وزیر ارشاد به مردم سیستان و بلوچستان اشاره کرد و افزود: سابقه فرهنگی مردم سیستان و بلوچستان و نشاط آنها نباید کم رنگ شود.
مشاور امور ایثارگران وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از حمایت ایثارگران و جانبازان صاحب قلم خبر داد و گفت: ایثارگران و جانبازان صاحب قلم با ارسال آثار خود علاوه بر استفاده از مزایای حمایتی، آثار آنها در نمایشگاه کتاب که اردیبهشت ماه سال آینده در تهران برگزار می‌شود، چاپ خواهد شد.
 
 * ایثارگران شهیدان زنده هشت سال دفاع مقدس هستند
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان نیز در این مراسم گفت: ایثارگران و جانبازان، شهیدان زنده هشت سال دفاع مقدس هستند.
حجت‌الاسلام عباس دانشی اظهار داشت: ایثارگران و جانبازان نقش مهم و بی بدیل در دفاع مقدس داشتند که هر چقدر قدردان این قشر از جامعه باشیم، باز هم اندک است.
وی با بیان اینکه تجلیل از مقام شامخ ایثارگران و جانبازان وفاداری به آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران است، افزود: در مورد تجلیل از مقام ایثارگران و جانبازان کارهای فراوانی انجام شده اما کارهای ناتمام دیگر در این مورد وجود دارد که نیازمند برنامه‌ریزی از سوی مسئولان است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: ایثارگران و جانبازان نماد پیروزی ما در مقابل اهریمنان در هشت سال دفاع مقدس هستند که پاسداشت از مقام آن وظیفه تمامی دستگاه‌های اجرایی است.
دانشی گفت: ایثارگران و جانبازان با رشادت مردی‌های خود در عرصه دفاع مقدس مطالبات عرفانی ما را زیر و رو کردند.
انتهای پیام/غ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول