اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله علما:

امروزه دوران مدیریت اسلامی است و دوره زورگویی به پایان رسیده است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: آمریکا دیگر اعتباری در دنیا ندارد و دوره قلدری و زورگویی به پایان رسیده است.

امروزه دوران مدیریت اسلامی است و دوره زورگویی به پایان رسیده است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، آیت‌الله شیخ مصطفی علما در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه روز قدس در کرمانشاه اظهار کرد: آن چیزی که بشر را نجات می‌دهد، اسلام است و امروزه دوران مدیریت اسلامی و مفاهیم اسلامی است.

خطیب جمعه کرمانشاه تصریح کرد: دنیا به عقلانیت اسلام روی آورده است و در این موقعیت، ایران اسلامی باید قوی‌تر حرکت کند. آمریکا دیگر اعتباری در دنیا ندارد و دوره قلدری و زورگویی به پایان رسیده است.

امام جمعه کرمانشاه خاطرنشان کرد: همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند، هندسه دنیا عوض شده و مستکبران نمی‌توانند با زورگویی حرکت کنند.

وی با اشاره به 31 مرداد ماه، روز جهانی مسجد، تاکید کرد: جوان‌ها باید مساجد را آباد و پررونق نگه‌ دارند.

علما با یادآوری یکم شهریور ماه، روز پزشک و بزرگداشت ابوعلی سینا، از زحمات تمامی دست‌اندرکاران این عرصه، تقدیر کرد.

علما با اشاره به دوم شهریور ماه، آغاز هفته دولت، ادامه داد: فطریه هر نفر 2500 تومان است و پایگاه‌هایی به همین منظور در سراسر استان مستقر خواهند بود.

علما با تأکید به اجرای اقتصاد مقاومتی، خاطرنشان کرد: اقتصاد مقاومتی یکی از راه‌های مبارزه با دشمنان است و رهبر فرزانه انقلاب فرمودند همه مردم و سه قوه باید وارد عرصه اقتصاد شوند و ما باید متکی به خود باشیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان گفت: خسارت زیادی به مردم زلزله‌زده آذربایجان‌شرقی وارد شده است و مردم احتیاج به ساختن خانه‌هایشان دارند، لذا در کنار اقدامات خوبی که دولت انجام می‌دهد، همه ما هم باید در حد توان کمک کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اهمیت اخلاص در اعمال انسان، گفت: اخلاص موجب می‌شود در صراط مستقیم قرار بگیریم و اخلاص باید دوام داشته باشد.

علما بیان داشت: باید اخلاص را در خود تقویت کنیم و حقیقت اخلاص به اعمال ما ماندگاری می‌دهد، همان‌طور که اخلاص در وجود امام خمینی(ره) به تمام کارهایش ماندگاری داد.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول